شهردار بوشهر بابیان اینکه نگهداری تأسیسات اولویت شهرداری بوشهر است،‌ گفت: پروژه‌های مبلمان شهری در این شهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 07 June 2015
تابناک بوشهر: غلامعلی میگلی‌نژاد صبح امروز در نشست شورای اداری شهرداری بوشهر اظهار داشت: در شهرداری بوشهر عزم خود را برای تغییر چهره شهر آغاز کردیم و در این زمینه نیازمند حمایت و مشارکت شهروندان هستیم.

وی بیان کرد: باید با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها چهره شهر بوشهر را تغییر دهیم چراکه این وضعیت زیبنده شهر بوشهر نیست. پروژه‌های عمرانی مختلفی در شهر بوشهر آغازشده که همه این پروژه‌ها باهدف تغییر مبلمان شهری بوشهر انجام می‌شود.

میگلی‌نژاد با تأکید بر رسالت شهرداری در جهت خدمت به مردم از کارکنان شهرداری به‌مثابه اعضای یک خانواده یاد کرد و گفت: شهرداری نهادی است که بسیاری از امورات شهروندان را که در حوزه مدیریت شهری جای می‌گیرند، مدیریت می‌کند و این وظیفه خطیری است که بر دوش تک‌تک اعضای شهرداری به‌ویژه مدیران قرار دارد.

وی از همه خانواده بزرگ شهرداری خواست که با همدلی و اتحاد برای پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و پروژه‌های شهرداری مرکز استان تلاش کنند تا در افقی سه‌ساله بندر بوشهر به یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه کشور تبدیل شود.

شهردار بندر بوشهر بر اهمیت سامانه 137 شهرداری که راه مستقیم ارتباطی شهروندان با شهرداری است تأکید کرد و از مسئولان این سامانه خواست که برای ارتقا و سرعت انجام کارها از طریق این سامانه بکوشند.

میگلی‌نژاد نگهداری، توسعه تأسیسات و ساخته‌های شهرداری را یکی از اولویت‌های کاری شهرداری برشمرد که به‌وسیله آن زحمات، کارها و هزینه‌هایی که در راه ایجاد خدمات، مبلمان شهری و انجام پروژه‌ها صورت گرفته است حفظ،نگهداری و مرمت می‌شود.

تغییرات مدیریتی در شهرداری بوشهر آغاز شد

در این نشست همچنین محمد دمشقی به سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه، ایمان چارکی به سمت سرپرست توسعه منابع انسانی، صدرالله حیدری به سمت مشاور امور عمرانی، فیصل محبی به سمت سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، علی‌اکبر نگین تاجی به سمت سرپرست اداره حقوقی، مختار کرمی اهرمی به سمت سرپرست اداره املاک و مستغلات، حامد عرفان به سمت سرپرست حوزه شهردار و مهدی رایانی به سمت سرپرست اداره درآمد منصوب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار