نیکنام مطرح کرد:
تابناک: بر اثر سه مورد حادثه گازگرفتگی با منوکسید کربن و یک مورد سانحه تصادف در 48 ساعت گذشته در اصفهان، هفت نفر دچار مسمومیت و هشت تن دیگر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در یک مورد گازگرفتگی ساعت 8 دقیقه بامداد امروز در منزلی واقع در اتوبان چمران، یک نفر دچار مسمومیت با منوکسید کربن شد که توسط واحد امداد 115 به بیمارستان امین شهر اصفهان منتقل شد.

'حمیدرضا نیک نام' درباره دیگر حادثه گازگرفتگی با گاز سمی CO اظهار داشت: سه نفر که ساعت 20 و 53 دقیقه روز گذشته در منزلی واقع در خیابان کاوه با گاز منوکسیدکربن مسموم شده بودند نیز به بیمارستان غرضی منتقل شدند.

وی همچنین اظهار کرد: در حادثه دیگری که در ساعت 22 و 8 دقیقه روز گذشته در اتوبان شهید خرازی به وقوع پیوست سه نفر از شهروندان دچار مسمومیت با CO شدند و توسط یک واحد آمبولانس به بیمارستان عیسی بن مریم اعزام شدند.

رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان در خصوص یک مورد سانحه رانندگی نیز که ساعت 22 و 42 دقیقه روز 21 بهمن رخ داد، گفت: در این حادثه دو دستگاه پراید در شهرک ولی عصر (عج) با یکدیگر برخورد کردند و که هشت مصدوم داشت.

وی با اشاره به اینکه ضربه به ستون فقرات، شکستگی و خونریزی در اندام های بدن از جمله مصدومیت های سرنشینان این خودرو بود، تصریح کرد: این افراد به وسیله دو واحد امدادی به همراه چهار تکنسین، به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار