معاون درآمدهای مالیاتی مرکز استان کرمانشاه گفت: آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی از سوی صاحبان مشاغل تا فردا می‌باشد.
کد خبر: ۴۴۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 20 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،کریمی ، اظهار داشت: جلسات متعددی با مجامع امور صنفی در راستای تعامل بیشتر داشتیم و از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی هرآنچه که برای آگاهی مُودیان لازم است اطلاع سانی شده است.

 معاون درآمدهای مالیاتی مرکز استان کرمانشاه با اشاره به تلاش برای گسترش خدمات الکترونیکی افزود: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا در آینده هر مودی مالیاتی در منزل خود از تمام رویدادهای مالیاتی مطلع شود و بدون حضور در اداره مالیات، امور مالیاتی خود را انجام دهد.

کریمی در خصوص اظهارنامه‌های مالیاتی بیان کرد: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای درآمد هستند باید وضعیت درآمدی خود را به دولت اظهار کنند که این مهم در قالب فُرم اظهارنامه انجام می‌شود البته هر منبع درآمدی دارای موعد خاصی است.

وی گفت: مدت تسلیم اظهارنامه مشاغل تا پایان سال ۹۴، تیرماه بوده است اما از سال گذشته مدت تسلیم اظهارنامه، پایان خرداد ماه لحاظ شده و لذا از صاحبان مشاغل درخواست می‌شود اگر تاکنون برای تسلیم اظهارنامه اقدام نکردند تا ساعت ۲۰ روز چهارشنبه مهلت دارند که اقدام کنند.

کریمی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۷ طرح جامع مالیاتی برقرار می‌شود، گفت: امسال مالیات برای خودرو به صورت مقطوع تعیین شده و اظهارنامه برای این گروه از اشخاص اجباری نیست اما مالیات ها از قبل طبق جدول تعیین شده اعلام شده است و امسال همه تاکسی‌ها با هر مدل معاف از اظهارنامه هستند به شرط اینکه دارای یک خودرو از نوع تاکسی باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار