مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان از انفجار یک واحد مسکونی در بلوار قائم شهر کرمان خبر داد و گفت: این حادثه که در اثر نشت گاز رخ داد خسارت جانی نداشت.
کد خبر: ۴۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 25 June 2017
علی عسکری در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: بعد از تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز گزارشی مبنی بر انفجار یک واحد مسکونی در بلوار قائم (شرف آباد) دریافت شد.

وی گفت: بعد از وصول این گزارش سریعا دو خودرو اطفاء حریق از دو ایستگاه به محل اعزام شد و در کمترین زمان حریق اطفاء شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان علت این حادثه را نشت گاز عنوان کرد و از همشهریان خواست به صورت مشخص و زمانبندی شده از سالم بودن قطعات و لوازم وسایل گاز سوز اطمینان حاصل کنند و در هنگام ترک منزل یا محل کار نسبت به بستن شیر اصلی گاز اقدام کنند.

عسکری با اشاره به اینکه در زمان وقوع حادثه هیچ کس در منزل حضور نداشت، گفت: انفجار در این واحد مسکونی هیچ گونه تلفات جانی نداشت.

وی گفت: همچنین در ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه ظهر امروز گزارشی در خصوص حریق یک دستگاه خودروی پراید در بلوار ولی عصر (عج) دریافت شد که بلافاصله تیم های آتش نشانی به محل اعزام شدند.

عسکری با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، افزود: لازم است صاحبان خودروهایی که چندین سال از سال ساخت آنها می گذرد سیستم سوخت و برق خودرو را به صورت زمان بندی شده چک کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار