مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مدیرانی که در دولت قبل با ساخت این پایگاه همکاری کرده‌اند پس از گذشته سه سال دغدغه به ظاهر محیط‌زیستی دارند و باید نسبت به این نوع سیاه‌نمایی پاسخگو باشند.
کد خبر: ۴۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 08 June 2015

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اعلام کرد: در احداث پایگاه امداد کوهستان دشت میشان یک سانتی‌متر خارج از محدوده مجوز ساخت و ساز اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا؛ دکتر "بهروز کارخانه‌ای" ، اظهار کرد: در سال 90 مدیران‌کل تربیت بدنی و منابع طبیعی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر وقت و مدیرکل بحران مجوز احداث پایگاه امداد کوهستان را در دشت میشان و در مکان مشخص شده امضاء کرده‌اند.

وی افزود: این پایگاه امداد و نجات کوهستان در محل تعیین شده در حال احداث بوده و هیچ‌گونه تخطی نداشته است و هر فردی که اصرار بر غیرقانونی بودن این امر دارد تنها هدفش تخریب بوده است.

دکتر کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: مدیرانی که در دولت قبل با ساخت این پایگاه همکاری کرده‌اند پس از گذشته سه سال دغدغه به ظاهر محیط‌زیستی دارند و باید نسبت به این نوع سیاه‌نمایی پاسخگو باشند.

وی گفت: این پایگاه با حس نوع‌دوستی و کاملا بشردوستانه در حال احداث بوده و مقام معظم رهبری نیز به انسان دوستی تاکید ویژه دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار