معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان كرمانشاه با همکاری انجمن هنرهای نمایشی به مناسبت هفته قوه قضاییه اولین همایش استانی تئاتر خیابانی را به صورت غیر رقابتی برگزار میکند.
کد خبر: ۴۴۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 28 June 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان كرمانشاه با همکاری انجمن هنرهای نمایشی به مناسبت هفته قوه قضاییه، تئاتر خیابانی را به صورت غیررقابتی برگزار می کند.

بر پایه این گزارش؛ فراخوان تولید تئاتر خیابانی به منظور اجرای عموم از18لغایت 23تیر ماه 96 با موضوع های؛كنترل خشم و پيشگيرى درايجاد نزاع، كنترل خشم و ارامش اجتماعى، كنترل خشم و حقوق شهروندى، خشونت هاى خيابانى و حمل سلاح غير قانونى، نقش اعتياد و بروز خشونت، جايگاه آموزه هاى دينى در پيشگيرى از بروز خشونت و جرم، كاظم و فروبرندگى خشم و سيره امام موسى كاظم در كظم غيض، تعریف و تجربه خشم، پیامدهای اجتماعی، فردی و فیزیولوژیکی خشم، مراحل خشم، راه های کنترل خشم، پرخاشگری وجرات ورزی و تفاوت های آنها اعلام گردیده است .

شایان ذکر است؛ گروه های متقاضی تا 10تیر فرصت دارند فیلم اثر ویا طرح اثر خود را به دفتر تئاترخیابانی در تالار شهید آوینی تحویل نمایند .

همچنین هر گروه پس از پذیرش وعقدقرارداد موظف به اجرای عموم به مدت 6 روز درمحل پارک شاهد می باشد .

دریافت مجوز اجرا از شورای ارزش یابی و نظارت بر نمایش استان الزامی می باشد وتعداد اجراها و مبلغ قرارداد با نظر انجمن ومعاونت اجتماعی وپیشگیری بر اساس تعداد بازیگران، لباس، دکور، گریم و کیفیت اثر مشخص میگردد.

لازم به ذکراست؛ اثر فوق باید تولید جدید باشد و پیشتر اجرای عموم و جشنواره نشده باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار