نماینده مردم سیرجان در مجلس:
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان پیشقدم پیگیر مسائل و مشکلات شرکت مس سرچشمه است.
کد خبر: ۴۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 08 June 2015
 شهباز حسن پور در حاشیه بازدید استاندار کرمان از مس سرچشمه رفسنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان اظهار داشت: در حقیقت سربازان گمنام کسانی راکه در اوج گرما در معادن در حال کار و فعالیت هستند، نیز شامل می‌شود که مظلومانه کارمی‌کنند و کمتر از آن‌ها یاد می‌شود و این هفته بهانه‌ای است تا از همه آنها تقدیر کنیم.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم بیان کرد: اکنون که آهنگ توسعه توسط مردم کرمان نواخته شده لازم است با تمام وجود از تمام مدیران حمایت کنیم و همراه آنان باشیم.
حسن پور یادآور شد: مجلس شورای اسلامی به عنوان پیشقدم پیگیر مسائل و مشکلات شرکت مس است.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون حتی یک ریال هم از حقوق دولتی سال گذشته به افراد داده نشده که 15 درصد آن باید خرج روستاهایی شود که اطراف گل گهر، مس، زرند و... قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: خزانه ریالی پول به استان نداده و لازم است مسئولان مطالبات این مردم را پیگیری کنند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر یادآور شد: 3.5 میلیون تن سنگ آهن بیش از 7 سال در بیابان‌های استان بلاتکلیف مانده اند.
وی با اشاره به وجود 100 شرکت غیربومی در استان عنوان کرد: لازم است مدیران مصوب کنند شرکتی کار پیمانکاری را به عهده بگیرد که حداقل یک سال قبل از آن در استان کرمان دفتری گرفته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار