رئیس پلیس‌راه استان ايلام گفت: با اتمام ماه مبارک رمضان،طرح ويژه کنترل ترافيک در ايلام با اجرای رزمایش مشترک واحدهای امداد و نجات، راهداری و پلیس‌راه آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 29 June 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد:باهدف ايجاد نظم و آرامش و ايمني در ترددها و رسیدگی به‌موقع حوادث جاده‌ای طرح ويژه کنترل ترافيک تابستانی از پنجم تیرماه تا آغاز سال تحصیلی جدید سال جاري در محورهاي مواصلاتی برقرار می‌شود.   

وی افزود: توسط پلیس‌راه استان بيش از ۴۰ گشت محسوس و غیر محسوس به جاده‌های استان اعزام شدند و نقاط پرحادثه و مستعد براي حادثه پوشش انتظامي ترافيکي لازم را انجام خواهند داشت.  

همتی زاده خاطرنشان کرد: در این راستا از نیروهای کمکی نیز برای افزایش پوشش و نظارت ترافیکی بهره‌گیری خواهد شد.  

رئیس پلیس‌راه ایلام ادامه داد: همچنین از ظرفيت تجهیزات الکترونیک ثبت تخلفات رانندگی به‌صورت اتوماتیک و بازرسان غير محسوس مردمي هم براي کنترل و نظارت همگاني در اين طرح استفاده خواهيم کرد.   

همتی زاده سرعت، سبقت غيرمجاز و انحراف به چپ را از بيشترين عوامل تصادفات جاده‌ای در استان عنوان کرد و گفت:پلیس با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.  

وي ابراز امیدواری کرد:با رعايت قوانين و مقررات و اصول رانندگي زمينه لازم را براي سفرهاي مطمئن وتویم با آرامش و امنيت فراهم شود. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار