رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان منزل و مغازه و كشف 13 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 30 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" در تشريح اين خبر گفت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبني بر اينکه يکی از سارقان سابقه دار با تشکيل باند سرقت، با استفاده از يک دستگاه خودرو اقدام به انجام سرقت هاي متعدد منزل و مغازه در سطح شهر کرمانشاه مي کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي كرمانشاه قرار گرفت.

وي افزود: با تحقيقات به عمل آمده و اقدامات فني و پليسي، آدرس و محل تردد متهم شناسايي و با کسب مجوز قضائي طي يک عمليات غافلگيرانه به همراه چهار نفر از همدستانش دستگير شد.

سرهنگ اميري تصريح كرد: متهمان در بازجویی های پلیس به 13 فقره سرقت منزل و مغازه با همدستي دو نفر ديگر اعتراف کردند، لذا بلافاصله محل اختفای ديگر همدستان نيز شناسايي و نسبت به دستگيري آنها اقدام شد.

وی اظهار کرد: با همكاري متهمان محل هاي سرقت بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند، همچنین دو نفر مالخر نیز در ارتباط با این سرقت ها دستگیر و بخشی از اموال مسروقه نیز کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقيقات به مراجع قضائی معرفی و از آنجا با صدور قرار صادره روانه زندان مرکزي کرمانشاه شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار