مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهراز خلع ید یکی از سودجویان پرونده‌های زمین خواری از ۹۰۰ هزار متر مربع اراضی ملی در شهرستان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 01 July 2017
سهیل مهاجری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پرونده مربوط به فردی بوده که در سال‌های گذشته در این پرونده نسبت به رای کمیسیون ماده واحده شهرستان بوشهر مبنی بر ملی اعلام میزان ۹۰۰ هزار متر مربع از اراضی مورد نظر، اعتراض و ادعای مالکیت داشته است.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های اداره حقوقی شهرستان بوشهر و برابر رای صادر شده در دادگاه عمومی حقوقی شهرستان بوشهر، بعد از اعتراض نیز حکم به نفع دولت صادر شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرادامه داد: صورتجلسه رفع تصرف صورت گرفته نیز توسط رئیس اداره شهرستان، واحد حقوقی، یگان حفاظت، واحد مهندسی و با هماهنگی و همراهی پاسگاه انتظامی چغادک در اراضی یاد شده واقع در چاکوتاه نهایی شد و به امضاء طرفین رسیده است.

وی از مجموعه دادگستری و همچنین پاسگاه انتظامی چغادک در راستای اهتمام و رسیدگی دقیق به پرونده مورد نظرتشکر کرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌های استان باید درحفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی کوشا باشند.

مهاجری از همکاری مردم در حفاظت از عرصه‌های ملی نیز قدردانی کرد و افزود: تمامی مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، قطع درختان یا آتش سوزی، مراتب را ادارات منابع طبیعی در سراسر استان  اطلاع دهند.‏

وی تاکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در تمامی شهرستان‌ها در اراضی ملی حضوری مستمر داشته و با سودجویانی که قصد تصرف اراضی ملی را داشته باشند در چارچوب قانون بر خورد قاطع خواهد ‌شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار