رييس جمهور براي واگذاري ماشين سازي به شستا در پاسخ به نامه نمايندگان تبريز، آذرشهر و اسكو دستور داد تا اقدامات لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۴۵۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲ 01 July 2017
دستور رييس جمهوري براي واگذاري ماشين سازي به شستا
 
 
 در تاریخ 16 خرداد سالجاری  نمایندگان تبریز طی نامه ای  به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به موضوع واگذاری کارخانه ماشین‌سازی شده بودند.
 
 
به گزارش تابناک تبریز، نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با نوشتن نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار واگذار نشدن کارخانه ماشین سازی تبریز شدند. 
 
  در این نامه که به امضای نمایندگان تبریز رسیده، آمده است:  «کارخانه ماشین‌سازی و کارخانه ریخته‌گری از صنایع مهم و مادر مستقر در تبریز و از نام‌های تجاری مطرح کشور می‌باشد. که به علت تصمیمات اتخاذ شده و بلاتکلیفی در شرایط نامناسبی به سر می‌برد. کارگران عزیز و مردم آذربایجان نگران واگذاری نسنجیده این مجموعه ارزشمند می‌باشند که می‌تواند ضمن آسیب جدی به تولید، سرخوردگی قابل توجهی را در سطح کارگران و عموم مردم آذربایجان به وجود آورد.   با توجه به اعلام آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شستا در جلسه مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی مبنی بر موافقت با تهاتر با مطالبات تأمین اجتماعی و یادآوری آن که اقدام مذکور، منابع مناسبی را در اختیار تأمین اجتماعی قرار می‌دهد. استدعا دارد ضمن دستور اکید به وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص کأن لم یکن نمودن اقدام به عمل آمده، دستور فرمائید به عنوان مصوبه دولت با مطالبات تأمین اجتماعی از دولت، تهاتر شود.  
 
پیشاپیش مراتب امتنان مردم آذربایجان و کارگران شریف ماشین‌سازی را اعلام می‌دارد.» 
 دستور رييس جمهوري براي واگذاري ماشين سازي به شستا
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار