مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته از عملکرد هیأت‌های ورزشی توسط فدراسیون‌ها و انجمن‌های مربوطه،‌ 7 هیأت ورزشی استان در جمع برترین‌های کشور قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۵۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 02 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرحمان قاسمی اظهار کرد: هیأت‌های ورزشی روستایی عشایری،‌ رزم آوران،‌ ژیمناستیک،‌ موتورسواری و اتومبیل‌رانی،‌ اسکی،‌کوهنوردی و صعودهای ورزشی و فوتبال در حوزه‌های مختلفی چون آموزش و برگزاری مسابقات جزء هیأت‌های برتر در کشورقرارگرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری متعدد مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی در سال 95 و 96 و توجه به این نکته که مدیریت و کادر اجرایی هیأت‌های جدید بیشتر بر نیروهای تحصیل‌کرده، جوان و فعال رشته ورزشی هدف،‌ متمرکز شده‌اند امید داریم در آینده نه چندان دور شاهد رشد خیره‌کننده فعالیت‌ها و اقدامات توسعه‌محور و گسترش رشته‌های ورزشی در سراسر استان باشیم که بالطبع در رشد تعداد ورزشکاران پایه و قهرمانان حرفه‌ای استان موثر است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در جمع باشگاه استان‌های المپیکی کشور حضوری فعال داشته و بنابراین قصد داریم علاوه بر حضور در میادین بزرگ بین المللی،‌ چهارمحال و بختیاری را با برگزاری مسابقات بین المللی در رشته‌های مختلف به عنوان قطب رشته‌های ورزشی هدف تبدیل کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار