مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینكه در ایام دهه كرامت ۲۲ برنامه مرتبط با حضرت شاهچراغ(ع) در این حرم مطهر برگزار خواهد شد، یكی از این برنامه‌ها را استقبال از كاروان حضرت شاهچراغ(ع) و خادمان خورشید عنوان كرد.
کد خبر: ۴۵۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 03 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا.:حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز، ۱۱ تیرماه در نشست هماهنگی این شورا كه با حضور نمایندگان ۳۴ دستگاه اجرایی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است، از اجرایی ۸۸۸ فعاليت در قالب ۸۲ برنامه و فعالیت در حرم حضرت معصومه(س) در ایام دهه كرامت خبر داد.

وی با بیان اینكه این برنامه‌ها در قالب برنامه‌های آیینی، فرهنگی، آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار خواهند شد، افزود: از این میان ۲۲ برنامه به نحوی با حضرت شاهچراغ(ع) مرتبط است.

بهشتی‌پور با یادآوری اینكه از اول تا ۱۱ ذی‌القعده به عنوان دهه كرامت نامگذاری شده است، گفت: در روز ۶ ذی‌القعده كه روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در این دهه معرفی شده است، یكسری برنامه‌ها در شبستان امام خمینی(ره) و رواق حضرت نجمه(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین استقبال از كاروان حضرت شاهچراغ(ع) و خادمان خورشید را از جمله برنامه‌های این حرم مطهر در ایام دهه كرامت عنوان كرد و گفت: امسال نیز همانند سال گذشته همراهی كاروان حضرت شاهچراغ(ع) با كاروان كریمه اهل بیت(ع) خواهیم داشت و از همین جا از تولیت و خادمان حرم حضرت شاهچراغ(ع) دعوت می‌كنیم تا در جشن‌های دهه كرامت در روز اول كه روز ولادت حضرت معصومه(س) است،‌ در این حرم مطهر حضور یابند.

وی با بیان اینكه بازدید از زندان‌ها، بیمارستان‌ها و دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های ایام دهه كرامت است، افزود: علاوه بر این‌ها یكسری مطالب رسانه‌ای نیز درباره حضرت شاهچراغ(ع) از رسانه‌های دیداری و شنیداری استان و همچنین تلویزیون شهری حرم مطهر حضرت معصومه(س) پخش خواهیم كرد.

بهشتی‌پور همچنین از تشكیل كمپین شهری دهه كرامت خبر داد و اظهار كرد: در ایام دهه كرامت بناست ۴۰۰ تابلو شهری در قم و ۸۰۰ تابلو بیلبورد در تهران به این ایام اختصاص یابد و امیدواریم چنین كاری نیز در شیراز و مشهد مقدس نیز انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار