با توجه به حضور تیم ملی ایران در جمع ۲۴ تیم برتر جهان بازی های تشریفاتی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند.
کد خبر: ۴۵۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 04 July 2017
به گزارش تابناک : تيم ملی ايران به واسطه ۲ پيروزی در ماه اخير مقابل مونته‌نگرو و ازبكستان با ۸۹۳ امتياز ضمن حفظ صدرنشينی آسيا در رده‌بندی جهانی هم با ۷ پله صعود در رده ۲۳ قرار خواهد گرفت. تيم ملی در اين رنكينگ از تيم‌های بوسنی، سنگال، ايرلند، تركيه، اكوادور، آمريكا، مصر و كاستاريكا سبقت گرفته و این درحالی است که ايران در صورت حفظ اين رتبه و باقی ماندن در جمع ۲۴ تيم برتر رنكينگ تا زمان قرعه‌كشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ می تواند در سيد ۳ اين بازی ها جای گرفته و شانس صعود خود از مرحله گروهی را افزايش دهد. 
بدین ترتیب بازی های پیش روی تیم ملی که به دلیل صعود ایران به جام جهانی به نوعی تشریفاتی تلقی می شوند نیز اهمیت ویژه ای پیدا می کنند چرا که برای باقی ماندن در سید ۳ قرعه کشی جام جهانی ایران باید در جمع ۲۴ تیم اول رنکینگ فیفا باقی بماند.
قرار گرفتن در سید ۳ قرعه کشی جام جهانی این مزیت را دارد که احتمال حضور یک تیم ضعیف در گروه ایران بالا می رود و این یعنی شانس بزرگ تیم ملی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی.




منبع : 11نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار