فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره فعالیت شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه در جهت شناسایی یک هزارو 200معتاد متجاهر در ابتدای سالجاری، گفت: 165 نفر از این افراد هم اکنون در اردوگاه "چشمه سفید کرمانشاه" نگهداری می شوند.
کد خبر: ۴۵۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 06 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه؛ امروز فضل الله رنجبر در جمع اصحاب رسانه با اعلام خبر انسداد چاه‌های غیر مجاز، در سطح مزارع  استان کرمانشاه، اظهارداشت: جهت آبیاری مزارع استان استفاده از اجرای سیستم های آبیاری بارانی و قطره‌ای و برقی کردن چاهها موفق عمل  بوده است.

وی در ادامه به افزایش سطح زیر کشت کلزا در شهرستان کرمانشاه، اشاره کرد و گفت:  سطح کشت کلزا نسبت به سال زراعی گذشته که 624 هکتار از اراضی شهرستان کرمانشاه مورد کشت کلزا قرار گرفت ، در سال زراعی جاری به 1580 هکتار رسیده است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه  با بیان اینکه تجهیز  16 هزار هکتار از اراضی شهرستان به آبیاری قطره ای و بارانی فراهم ومورد تاکید است ،اظهار داشت:  در حوزه ی کشاورزی 
310 هزار هکتاری کشاورزی شهرستان کرمانشاه لازم است که شکوفا شود.

رنجبر در پایان گفت: در سالجاری بیش از10 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تعمیر مدارس در حوزه شهرستان کرمانشاه تخصیص پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار