معاون بهره‎برداری شرکت آبفار گلستان:
مسلم محمدی گفت: پایش‎های صورت گرفته از نتایج بررسی‎های آزمایشگاهی در سه ماهه نخست امسال بوده که سلامت و کیفیت آب شرب روستاهای این استان منطبق با استانداردهای ملی و جهانی بوده و مورد تأیید است.
کد خبر: ۴۵۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 06 July 2017
مسلم محمدی  گفت: پایش‎های صورت گرفته از نتایج بررسی‎های آزمایشگاهی در سه  ماهه نخست امسال بوده که سلامت و کیفیت آب شرب روستاهای این استان منطبق با استانداردهای ملی و جهانی بوده و مورد تأیید است.

وی افزود: پایش کیفیت آب شرب روستاهای استان توسط 5 باب آزمایشگاه ‎های میکروبی و شیمیایی این شرکت صورت پذیرفته است.

محمدی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال 153 هزار و 456 مورد آزمون کلرسنجی انجام شده است که درصد مطلوبیت آزمایشات کلرسنجی طی مدت یاد شده 98.60 درصد است.

معاون بهره‎برداری شرکت آبفار گلستان خاطرنشان کرد: طی این مدت 2 هزار و 575 مورد آزمون میکروبی نیز صورت گرفته که بر اساس نتایج به دست آمده درصد مطلوبیت آب شرب 99.5 درصد بوده است.

محمدی انجام عملیات کدورت‎سنجی را به عنوان بخش دیگری از فعالیت‎های اداره کنترل کیفی یاد کرد و طی مدت مذکور 2 هزار و 575 مورد آزمون کدورت‎سنجی آب انجام شد که درصد مطلوبیت آن 97.8درصد بوده است.

وی اظهار کرد: مقدار 31 هزار و 554 کیلوگرم پرکلرین و 11 هزار و 149 کیلوگرم گاز کلر مایع در روستاهای تحت پوشش برای گندزدایی آب شرب استفاده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار