مدیر کل امور ایثارگران شهرداری مشهد:
مدیر کل امور ایثارگران شهرداری مشهد، حمایت از تولیدات ایثارگران و یادمان سازی شهدای ترور را از برنامه های سال 96 عنوان کرد.
کد خبر: ۴۵۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 08 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، امیرالله شمقدری، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری مشهد در خصوص راه‌اندازی مجمع فرزندان شاهد شاغل در شهرداری، اظهار کرد: حدود ۹۸۲ نفر از فرزندان ایثارگران در شهرداری اشتغال دارند که بیش از ۲۵ درصد یعنی ۲۰۸ نفر از آنان فرزندان شاهد هستند.
وی ادامه داد: باید هویت دوباره و متناسب با شأن این عزیزان به آن‌ها داده شود، لذا تشکلی را تأسیس کردیم که مقدمات آن فراهم و با اخذ مجوز رسمی از وزارت کشور، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی چهره‌های نخبه و کارآمد ایثارگر، رزومه‌سازی از فرزندان ایثارگر و شاهد، توانمندسازی و آموزش و تشکیل باشگاه‌های مختلف نخبگانی راه‌اندازی شده است.
شمقدری بیان کرد: به برکت تشکیل این مجمع، فرزندان شاهد و ایثارگر با یکدیگر آشنا شده و با انسجامی که دارند، می‌توانند در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حوزه‌های مختلف فکری و اجتماعی تأثیرات خود را بر جامعه به خصوص شهرداری بگذارند.
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری با بیان اینکه از مواردی که باید در شهرداری نهادینه شود، تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت است، عنوان کرد: تربیت نیروی انسانی برای تأمین مدیران آینده شهری از میان ایثارگران و به ویژه فرزندان شاهد امری قابل تأمل است.
وی، تشکیل اتاق فکر نخبگان و ایثارگران، گفتمان‌سازی در حوزه ایثار و شهادت و ثبت خاطرات خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از دیگر برنامه‌های شهرداری در سال ۹۶ عنوان کرد.
شمقدری ادامه داد: طرح جامعی در حوزه ایثار و شهادت برای کلانشهر مشهد تعریف کرده‌ایم از همین رو بیش از ۷۰ جلسه کارشناسی و کارگروه‌های متعدد برای اجرای این طرح برگزار شده است. 
تدوین بانک اطلاعات جامع ویژه ایثارگران
وی تصریح کرد: راه‌اندازی مجمع فرزندان شاهد شاغل در شهرداری با شش اولویت مهم از جمله تدوین بانک اطلاعات جامع ویژه ایثارگران، تولید محصولات فرهنگی رسانه‌ای مخاطب‌محور، تهیه شناسنامه مدیران ایثارگر و نرم‌افزار ایثار و شهادت، پیوست ایثار و شهادت، حمایت از تولیدات ایثارگران و یادمان‌سازی شهدای ترور برای اجرا در سال ۹۶ پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار