مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور جریمه ۶۰ میلیارد ریالی برای متخلفان اقتصادی و قاچاقچیان کالا از سوی این دستگاه نظارتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، در خصوص آمار پرونده‌ها و جرایم صادر شده از سوی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه برای قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی طی خرداد ماه امسال گفت: طی خرداد ماه امسال ۶۰ میلیارد ریال محکومیت برای متخلفین و قاچاقچیان در استان کرمانشاه صادر شده است.

وی به جزئیات پرونده ها نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان و دامپزشکی در مجموع  ۲۶ فقره پروند وارده داشته‌ایم  که ۲۶ فقره آن مختومه شده و  ۱۱۳ میلیون و ۷۵
هزار  ریال نیز محکومیت صادر شده است.

ورود ۱۸۲ فقره پرونده قاچاق و ۷۵۳ فقره پرونده کالا و خدمات و  به شعب تعزیرات حکومتی

جودکی پرونده های وارده در حوزه قاچاق کالا و ارز را ۱۸۲ فقره عنوان کرد که از این تعداد  ۱۶۷ مورد مختومه و برای متخلفین نیز جریمه ۲۶ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۵۰۸ ریالی صادر شده است.

وی گفت:  در بخش کالا و خدمات نیز در یک ماه اخیر ۷۵۳ فقره پرونده وارده داشته ایم که با احتساب رسیدگی به پرونده های گذشته در مجموع ۸۰۰  پرونده مختومه اعلام شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  میزان جریمه صادر شده برای متخلفین حوزه کالا و خدمات را نیز ۴ میلیارد و ۵۴۷ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۷۴  ریال عنوان کرد.

صدور ۲۶ میلیاردریال جریمه نقدی برای قاچاقچیان کالا و ارز

وی خاطرنشان کرد: در طی خرداد ماه امسال قاچاقچیان کالا و ارز در استان به ۲۶ میلیارد ریال جریمه نقدی از سوی تعزیرات حکومتی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، آمار پرونده‌ها ی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در خرداد ماه سال جاری را در بخش پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی را ۱۸۲  فقره عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برای تخلفات ذکر شده،  مبلغ ۲۶ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۵۰۸ ریال  محکومیت صادر شده که ۹۲ درصد از پرونده های وارده نیز مورد رسیدگی قرارگرفته‌اند.

صدور ۳۰ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی

جودکی در بخش دیگر از سخنانش از صدور۳۰ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی توسط تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه طی خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: در خرداد ماه سال جاری در مجموع ۹۶۱  فقره پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی استان داشته ایم که ۹۶۱  فقره آن مختومه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور مبلغ ۳۰ میلیارد و ۹۰۹ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۸۳ ریال جریمه نقدی برای متخلفین پرونده‌ های ذکر شده خبر داد.صدور ۴ میلیارد جریمه نقدی برای متخلفات اقتصادی حوزه کالا و خدمات

وی همچنین از صدور ۴ میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان اقتصادی در بخش کالا و خدمات طی خرداد ماه سال جاری خبر داد و آمار پرونده‌ها ی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه را در مدت ذکر شده و در بخش کالا و خدمات را ۷۵۳ فقره  عنوان کرد.

جودکی افزود: برای تخلفات مربوط مبلغ ۴ میلیارد و ۵۴۷  میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۷۴ ریال  محکومیت صادر شده و ۱۰۰ درصد پرونده های وارده مختومه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر اجرای ۱۰۰ درصد ی پرونده های وارد ه تعدادی از پرونده های از قبل مانده نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی در پایان سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵  تعزیرات حکومتی را پل ارتباطی بین مردم و این نهاد اعلام کرد و گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار