بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به به جابجایی 1 میلیون و 473 هزارو 535 مسافر از ابتدای سالجاری تا کنون در سطح استان ، گفت: از این آمار 415هزارو 963 نفر وارد استان و 422هزارو 600نفر از استان خارج و 634هزارو 972نفر در داخل استان کرمانشاه جابجا شده اند.
کد خبر: ۴۵۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 08 July 2017
بهمن خسروانی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: با شروع موج اول سفرهای تابستانی و تشدید نظارت بر خدمات دهی لازم به مسافران، طرح ساماندهی پایانه های عمومی مسافر بری استان بصورت استقرار کشیک شبانه روزی و حضور مداوم کارکنان این اداره در پایانه ها در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه نظارت بر اقداماتی نظیر کیفیت خدمات رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، خدمات دهی رانندگان و مهمانداران ناوگان سفری، زمان حرکت ناوگان، نحوه مسافرگیری آنها و مواردی از این قبیل، توسط اکیپ ناظر این اداره بطور جد و دقت در حال انجام است و با هر گونه تخلف از سوی شرکتها با رانندگان در کمیسیون های ماده "11و12 " برخورد قاطع و قانونی می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و تمهیداتی که در راستای ارتقای سطح خدمات دهی به مسافران و کاربران حمل و نقل جاده ای توسط مسئولان اداره کل صورت گرفته امسال نیز همانند سالهای گذشته بتوانیم رضایت مسافران را جلب کنیم.

خسروانی گفت: ضمن اینکه کاربران می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد وشکایات خود را از طریق مراجعه حضوری یا ارسال پیامک به شماره 3000164455 و 3000143یاتماس با شماره مستقیم 38222446به اداره کل منعقد و پیگیری کنند.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار