بهمن خسروانی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: با شروع موج اول سفرهای تابستانی و تشدید نظارت بر خدمات دهی لازم به مسافران، طرح ساماندهی پایانه های عمومی مسافر بری استان بصورت استقرار کشیک شبانه روزی و حضور مداوم کارکنان این اداره در پایانه ها در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه نظارت بر اقداماتی نظیر کیفیت خدمات رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، خدمات دهی رانندگان و مهمانداران ناوگان سفری، زمان حرکت ناوگان، نحوه مسافرگیری آنها و مواردی از این قبیل، توسط اکیپ ناظر این اداره بطور جد و دقت در حال انجام است و با هر گونه تخلف از سوی شرکتها با رانندگان در کمیسیون های ماده "11و12 " برخورد قاطع و قانونی می شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و تمهیداتی که در راستای ارتقای سطح خدمات دهی به مسافران و کاربران حمل و نقل جاده ای توسط مسئولان اداره کل صورت گرفته امسال نیز همانند سالهای گذشته بتوانیم رضایت مسافران را جلب کنیم.
خسروانی گفت: ضمن اینکه کاربران می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد وشکایات خود را از طریق مراجعه حضوری یا ارسال پیامک به شماره 3000164455 و 3000143یاتماس با شماره مستقیم 38222446به اداره کل منعقد و پیگیری کنند.
گفتگو از حدیث جمشیدی