معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری و قرآنی اوقات فراغت برای تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 09 July 2017
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری و قرآنی اوقات فراغت برای تابستان سال جاری خبر داد.

قاسم قندهاری، افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان طرح اوقات فراغت از١٠تیر تا ١٠ شهریورماه با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، آموزشگاه‌های هنری و مؤسسات قرآنی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد هنری استان در رشته هنرهای تجسمی شامل (طراحی، نقاشی، تذهیب، کاریکاتور، تصویرسازی، گرافیک و..)، هنرهای نمایشی مانند (بازیگری، کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی و..)، موسیقی شامل (سازهای کوبه‌ای، کلاسیک و سنتی) و خوشنویسی مثل (نسخ، ثلث، نستعلیق و..)به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

قندهاری بابیان این نکته که آموزش روخوانی، روان‌خوانی، صوت و لحن، حفظ، احکام، تفسیر و تجوید در مؤسسات قرآنی آموزش داده می‌شود، افزود: آموزش قرآن، تمامی گروه‌های سنی را شامل می‌شود.

وی به فعالیت کانون‌های مساجد در طرح اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: فعالیت قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزش و پژوهش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در این کانون‌ها انجام می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه به برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری در قالب طرح اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: اردوهای آموزشی، تفریحی و سیاحتی نیز در برنامه‌های تابستان گنجانده‌شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار