رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر سمنان خبر داد
رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از افزایش ناوگان اتوبوس‌های VIP به 12 دستگاه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 11 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، زین‌العابدین میرشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تشریح برنامه‌های حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر اظهار داشت: امروز مردم به رفاه و آسایش خود اهمیت می‌دهند؛ در این راستا، شناسایی نیازهای مردم، تأمین رفاه و امنیت سفر، ارتقای خدمات‌رسانی به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایتمندی بین مسافرانی که از سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استفاده می‌کنند، از مهم‌ترین وظایف این اداره کل در بخش حمل‌ونقل مسافر است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل‌ونقل عمومی از رشد کیفی بالایی برخوردار بوده است، گفت:‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقای خدمات به مسافران، آموزش‌های لازم به رانندگان و مهمان‌داران صورت پذیرفته است.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان ادامه داد: به‌صراحت می‌توان گفت با افزایش تعداد اتوبوس‌های VIP در سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری، نه‌تنها مردم در سفرهای جاده‌ای خسته نمی‌شوند؛ بلکه وجود اتوبوس‌های مدرن و مجهز سفرهای بین‌شهری را ایمن‌تر و راحتی سفر ارتقا می‌بخشد.

میرشاهی با اشاره به اهمیت سفرهای با برنامه گفت: یکی دیگر از اقدامات مؤثر در حوزه ارتقای خدمات به مسافران، امکان خرید بلیت اتوبوس از طریق اینترنتی بوده که این موضوع در مدیریت هزینه و وقت بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: هم‌وطنان می‌توانند برای تهیه بلیت اتوبوس بدون مراجعه به محل شرکت مسافربری (پایانه‌های مسافر) با مراجعه به سایت safar724.irبلیت موردنیاز خود را تهیه و هزینه آن را نیز به‌صورت اینترنتی پرداخت کنند.

میرشاهی یادآور شد: به‌منظور تشویق مردم به استفاده از این روش برخی از شرکت‌های مسافربری تا 15 درصد تخفیف برای کسانی که بلیت اینترنتی تهیه کنند، در نظر گرفته‌اند.

میرشاهی در ادامه با اشاره به اقداماتی نظیر افزایش ناوگان VIP به 12 دستگاه و انجام سرویس‌های در تا در سواری کرایه بین‌شهری تصریح کرد: این اداره کل با تأکید بر فعالیت نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری شهرستان‌ها و با نظارت دقیق سعی در ارائه خدمات مفید به مسافران داشته و امیدواریم شاهد کاهش چشمگیر بروز مشکلات و کاستی‌ها در بخش جابه‌جایی و حمل‌ونقل مسافر در استان سمنان باشیم.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان برگزاری منظم جلسات کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافری با استان‌های هم‌جوار، انجمن‌های صنفی به‌منظور احصای مشکلات، ارائه راهکارها و رفع مشکلات این بخش را از دیگر اقدامات اداره مسافر برشمرد و افزود: بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های انجمن‌های صنفی و بخش خصوصی در توسعه صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر بسیار اثربخش است.

وی پیش‌تر نیز با تأکید بر اینکه سفر ایمن و راحت توأم با نشاط و احترام متقابل حق مسافر است، افزود: در این خصوص، شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در استان سمنان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیرپوشش خود در خصوص خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافران برچسب ویژه سامانه پیام کوتاه 3000143 در داخل ناوگان مسافربری و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر تابعه، آماده دریافت هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهاد‌های مسافران از نحوه ارائه خدمات بخش مسافری جاده‌ای است.

34 شرکت حمل‌ونقل مسافر با در اختیار قرار داشتن بیش از یک هزار دستگاه ناوگان جاده‌ای در امر جابه‌جایی مسافر در استان فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار