رئیس هیأت وزنه برداری استان فارس از حضور 4 وزنه‌بردار فارسی در اردوی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 12 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبر گزاری فارس :علی رهائی، در خصوص حضور وزنه برداران استان فارس در اردوی تیم ملی اظهار داشت: با دعوت فدراسیون وزنه‌برداری کشور 3 وزنه‌بردار از شهرستان مرودشت  در اردوی تیم ملی که در شهرستان ورزقان از توابع استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است، حضور دارند.

وی افزود: اردوی تیم ملی بزرگسالان با حضور 15 وزنه بردار در حال انجام است که رضا زارعی، محمد زارعی و جابر بهروزی از قهرمانان با اخلاق مرودشت در این اردو حضور دارند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان فارس با بیان اینکه کسب قهرمانی و دعوت به تیم ملی با حداقل امکانات با همت خود قهرمانان و تلاش دلسوزانه مربیانشان جای تقدیر دارد،  ادامه داد: حمیدرضا زارع از دیگر قهرمانان آینده‌دار و با اخلاق مرودشتی که تا کنون افتخارات بسیاری را برای ورزش فارس به ارمغان آورده نیز در اردوی تیم ملی نوجوانان در تهران حضور دارد.

رهائی گفت: حضور 4 وزنه‌بردار از این شهرستان در اردوی تیم ملی نشان دهنده توان بالای ورزش مرودشت در رشته وزنه‌برداری است که به نوعی سال‌ها با معرفی قهرمانان ملی خود را به عنوان قطب وزنه‌برداری استان معرفی و تثبیت کرده‌اند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان فارس با بیان اینکه این رشته باوجود مدال‌آوری و داشتن قهرمانان ملی در مظلومیت به سر می‌برد، بیان کرد: تا کنون اداره کل ورزش و جوانان فارس حمایت‌های خوبی از وزنه‌برداران استان داشته و نگاه ویژه مدیرکل به این رشته پرطرفدار ورزشی به همراه همکاران دلسوزشان نوید روزهای خوب وزنه برداری فارس را می‌دهد.

وی افزود: قرار گرفتن اداره کل ورزش و جوانان فارس در 3 رده برتر دستگاه‌های جذب کننده اعتبارات از سوی استانداری فارس این نوید را در فراهم کردن زیر ساخت‌ها نه تنها برای ورزش وزنه‌برداری بلکه برای تمامی رشته‌های ورزشی استان می‌دهد و لازم می‌دانم این افتخار را به اداره کل ورزش و جوانان و استاندار ورزش دوست فارس تبریک بگویم‌.

رهائی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی مسابقات قهرمانی استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به همراه آموزشگاه‌های فارس با نظر شورای فنی و کمیته مسابقات انجام می‌شود.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان فارس در خصوص ترکیب جدید این هیأت نیز ابراز داشت: کمیته‌ها و روسای هیأت‌های شهرستان‌های فارس همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند و بعد از ارزیابی لازم در صورت نیاز تغییراتی در برخی کمیته‌ها یا شهرستان‌ها انجام می‌پذیرد که این تصمیم‌گیری در شورای فنی هیأت انجام خواهد گرفت و در راستای تقویت این رشته پر مدال ورزشی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از تمامی نقطه نظرات و پیشنهادات بهره می بریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار