تابناک: امام جمعه موقت نایین گفت: اگر طرف های مذاکره کننده با ایران بخواهند قلدرمآبانه برخورد کنند، ملت ایران مانند راهپیمایی 22 بهمن در برابر آنها از حق خود دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ 13 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اکبر دهقان روز جمعه در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: مردم اعتقاد دارند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند اگر آمریکا بخواهد فرصت بگیرد و در این فرصت فتنه کند، قابل قبول نیست و تحریم ها باید یکجا شکسته شود و زمان گرفتن را قبول نداریم.

وی با یادآوری این که دشمن با ترفندهای مختلف تصمیم دارد ملت را از انقلاب جدا کند، گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند با انقلاب پیوند عمیقی دارند و با این ترفندها انقلاب را رها نخواهند کرد.

حجت الاسلام دهقان عنوان کرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به دنیا این بود که 36 سال ما را با بدترین وضعیت ها آزموده اید و تحریم های شما با شدت و ضعفی که داشته از روزهای ابتدای انقلاب بوده اما نتوانسته در اراده ملت ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند.

امام جمعه موقت نایین با اشاره به روز 25 بهمن سالروز صدور حکم تاریخی امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی افزود:متاسفانه امروز دشمنان اسلام و استکبار جهانی سیاست اسلام هراسی را در پیش گرفته اند و با فرقه تراشی و ایجاد گروه های تکفیری در جهت اسلام هراسی هستند.

وی سیاست گسترش اسلام هراسی، اهانت به مقدسات اسلامی و نشر مقالات موهن را برنامه جدید استکبار عنوان کرد.

وی تحولات اخیر منطقه را به نفع اسلام و مسلمانان خواند و افزود: امروز این تحولات زمینه را برای افزایش بیداری اسلامی فراهم نموده و پیروزی و انقلاب مردم یمن نمونه بارزی از این بیداری است.

امام جمعه موقت نایین تصریح کرد: استکبار تلاش داشت با اقداماتی جهان را از اسلام بترساند و توهین به مقدسات اسلامی بویژه انتشار کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی مرتد را در دستور کار خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: سلمان رشدی در کتاب آیات شیطانی به طور رسمی به اهل بیت(ع)، همسران و صحابه پیامبر توهین کرد که حکم این اقدام در مکتب شیعه و سنی ارتداد بود که اگر قانون الهی اجرا می شد رویدادهای ناخوشایند مانند چاپ کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی به وقوع نمی پیوست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار