رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان :با توجه به توریستی بودن شهرستان و ورود گردشگران در ایام سوگواری اهل بیت بایدبه گونه باشد که مسافران متوجه شوند و حرمت نگه دارند.
کد خبر: ۴۶۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 21 July 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون :حجت‌الاسلام عبدالعظیم ارودا رییس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان از برگزاری جلسه ستاد شئونات فرهنگی در مناسبتهای مذهبی با هدف برنامه ریزی و ساماندهی برنامه های مراسم سوگواری و شهادت امام صادق (ع) در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، نماینده فرماندار، شورای شهر هیئت امنای مساجد ائمه جماعات، رییس کانون مداحان، مسئول کانون مداحان و تعدادی از ادارات و نهادها در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان اظهار داشت: بیشترین حجم روایات، احادیثی که از امام صادق (ع) نقل شده است، اهمیت معارف منقول از جعفر بن محمد (ص) به میزانی است که شیعه به ایشان منسوب شده است: ”شیعه جعفری". کمتر مسئله دینی (اْعم از اعتقادی، اخلاقی و فقهی) بدون رجوع به قول امام صادق (ع) قابل حل است.

در این جلسه هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون برنامه های اجرایی ویژه سالروزشهادت امام جعفر صادق (ع) مطالبی عنوان شد و مقرر شد هیئت امناء مساجد، هیئتهای مذهبی از سخنرانان و مداحان و مردم جهت حضور در مراسم دعوت و اطلاع‌رسانی در سطح شهر و هماهنگی لازم را انجام دهد.

در این جلسه هم چنین مصوب شد با توجه به توریستی بودن شهرستان و ورود گردشگران در روزهای پایانی هفته به این منطقه فضا سازی محیطی متناسب با این ایام باهمکاری کلیه ادارات، نهادها و تشکلهای مردمی به گونه ای انجام شود که مسافران متوجه شوند مردم در عزای ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت سوگوارند و حرمت نگه دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار