مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه سوم تا سیزدهم مردادماه میزبان خادمان بارگاه منور رضوی است.
کد خبر: ۴۶۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسن موحداز آغاز دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید خبر داد و اظهار داشت: کاروان‌های زیر سایه 
ورشید سوم مردادماه وارد استان کرمانشاه می‌شوند.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه کاروان‌های زیر سایه خورشید را مبلغانی از استادان حوزه و دانشگاه، نخبگان فرهنگی، خدام قاری، مداح و سخنور معرفی کرد و افزود: کرمانشاه به مدت 10 روز تا 13 مردادماه میزبان خادمان بارگاه منور رضوی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته این کاروان به مدت هشت روز از 170 نقطه استان بازدید داشتند، تصریح کرد: سرکشی از مستضعفان و محرومان، تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، پاسگاه‌های مرزی، مراکز ایتام، زندان‌ها و دیدار با نمایندگان ولی‌فقیه و مسؤولان برنامه‌های اصلی جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید امسال در استان است.

موحد با اشاره به اهمیت بسیار بالای جشن‌های زیر سایه خورشید، اضافه کرد: ترویج سبک زندگی دینی بر پایه معارف ناب در سیره ائمه اطهار به ویژه امام رضا‌(ع) و نهادینه کردن فرهنگ رضوی از اهداف مهم این جشن‌ها است.

این مسؤول به توزیع نمک و نبات متبرک از سوی کاروان‌های اعزامی بارگاه منور رضوی بین عاشقان اهل بیت(ع) اشاره و بیان کرد: استان کرمانشاه مدتی است که صاحب خیمه رضوی ده و در جاده‌های که به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) منتهی می‌شود این خیمه‌ها را نصب کرده‌ایم
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار