استاندار بوشهر از تصویب ۴۲۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح بزرگراه عسلویه به استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 12 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان‌های بوشهر و فارس به عنوان دو همسایه می‌توانند نقش بسیار مهمی در توسعه داشته باشند.

وی به توسعه راه‌های استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه راه‌های استان برداشته شده است و امسال شاهد اجرای طرح‌های بسیار خوبی در این حوزه باشیم که یکی از محورهای مهم، مربوط به اتصال استان بوشهر و فارس است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: محور دالکی استان بوشهر و کنارتخته استان فارس یکی از محورهای پرتردد در جنوب کشور است که اهمیت بسیار زیادی هم برای استان بوشهر و هم برای استان فارس دارد.

وی با بیان اینکه این محور به علت دوطرفه بودن یکی از محورهای پرحادثه محسوب می‌شود، یادآور شد: عملیات تبدیل این محور به بزرگراه به زودی آغاز می‌شود و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح مصوب شده است که طی دو سال اجرا خواهد شد.

سالاری به اجرای شش طرح بزرگراهی مهم در استان بوشهر طی امسال و سال آینده خبر داد و افزود: این طرح‌ها تا سال ۹۵ به صورت کامل به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی از تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه در سال جاری خبر داد و افزود: بزرگ‌راه بوشهر به دیر نیز از طرح‌های بسیار مهم حوزه راه استان بوشهر است که با مشارکت وزارت نفت اجرا می‌شود و هم اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار بوشهر همچنین از تصویب ۴۲۰ میلیارد ریال برای طرح بزرگراه عسلویه به استان هرمزگان خبر داد و افزود: احداث پروژه محور خشت – وحدتیه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید به صورت جامع به این طرح نگاه شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار