امام جمعه موقت نیشابور با بیان اینکه نگاه مسئولین باید به توان داخل باشد، افزود: مقام معظم رهبری دستور دادند به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم، مسئولان گزارش دهند چقدر به سمت این فرموده ایشان حرکت کرده ایم.
کد خبر: ۴۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 12 June 2015
حجت الاسلام محمد کاظم رجایی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نیشابور، اظهار کرد: امروز نیروهای فداکار جهاد کشاورزی در محروم ترین نقاط کشور مشغول انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به خدمات وزارت جهاد کشاورزی در زمان جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: زحمات این عزیزان قابل تقدیر تشکر است و خدمات آنها باعث پیشرفت و تعالی کشور است.

امام جمعه موقت نیشابور با بیان اینکه ملت ایران دلواپس و نگران مذاکرات است، خاطرنشان کرد: این نگرانی از بابت تیم مذاکره کننده نیست بلکه از طرف مقابل است.

رجایی با بیان اینکه مذاکرات پس از گذشت یک سال واندی به مراحل حساس تنظیم توافق نهایی رسیده است،خاطرنشان کرد: ملت ایران در این برهه حساس نگران است چون اعتمادی به آمریکایی ها ندارد و پرونده آنها نزد ملت ایران سیاه است.

وی با اشاره به دخالت آمریکایی ها در جنگ تحمیلی، کودتای نوژه، طبس و فتنه ۸۸، اظهار کرد: آنها به دنبال براندازی جمهوری اسلامی هستند و ملت ایران تلاش های آنها را فراموش نکرده است.

رجایی با بیان اینکه خلف وعده آمریکا را در توافق ژنو فراموش نکرده ایم، تصریح کرد: ضرب المثلی که ما ایرانی ها در این مواقع بکار می‌بریم این است که مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد.

امام جمعه موقت نیشابور با اشاره به زیاده خواهی های آمریکایی ها،تصریح کرد: آنها می‌خواهند به مراکز و اسرار نظامی ما دست یابند،آنها می‌خواهند به بهانه سرکشی از مراکز نظامی عزت و استقلال ما را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها وقتی اطمینان حاصل کردند عراق توان دفاع از خود را ندارد به آنها حمله کردند، اظهار کرد: آنها وقتی به مراکز نظامی و مهم کشور را بازرسی کنند و به اطلاعات لازم دست یابند بعد به دنبال طرح و راه حل می‌گردند.

رجایی با بیان اینکه بازرس آژانس گفته بود من اولین بار است که سانترفیوژهای یک کشور بازرسی می‌کنم، خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر اجازه چنین کاری را نمی‌دهند و اسرار نظامی و هسته ای خود را حفاظت می‌کنند.

امام جمعه موقت نیشابور با بیان اینکه متاسفانه تیم مذاکره کننده اجازه بازدید از هر نقطه ایران داده‌اند و این تعهد را داده اند، گفت: کار به جایی رسید که رهبر انقلاب احساس خطر کردند و فرمودند من اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای خط قرمز ما است، گفت: اجازه نخواهیم داد پای آمریکا از پنجره مذاکرات به ایران باز شود.

رجایی ادامه داد: ما در سال ۵۷ با تقدیم هزاران شهید پای آمریکا را از کشور بیرون کردیم؛ مذاکره کنندگان بدانند، مذاکره نباید پای آمریکا را برای مداخله در امور سیاسی، نظامی و امنیتی کشور باز کند.

امام جمعه موقت نیشابور با بیان اینکه بعضی خیال نکنند ما با مذاکره مخالفیم، گفت: ما با مذاکره مخالف نیستیم اما می‌گوییم مذاکرات باید در چارچوب خواسته های رهبری باشد.

رجایی گفت: امروز اگر کسانی از خط رهبری و شاخص های ایشان فاصله بگیرند از ملت سیلی خواهند خورد.

وی ادامه داد: امروز باید گوش مسئولین کشور به فرمان رهبری باشد و فرموده‌های ایشان را بدون چون و چرا اجرا و پیگیری کنند.

امام جمعه موقت نیشابور با بیان اینکه نگاه مسئولین باید به توان داخل باشد، افزود: مقام معظم رهبری دستور دادند به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنید،مسئولان گزارش دهند چقدر به سمت این فرموده ایشان حرکت کرده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار