مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: تا شش ماه اول امسال، کار مسکن مهر در استان فارس به سرانجام نهایی می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 26 July 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:دفتر فروش آپارتمان‌های مسکن شهری پروژه‌های نشاط وکوثر 2 در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، معاون مسکن شهری، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز و جمعی از مدیران این بنیاد افتتاح شد.

پروژه مسکونی 492 واحدی نشاط و پروژه 32 واحدی کوثر 2، در روستای سلطان آباد شهرستان شیراز قرار دارد و واحدهای پروژه مذکور به صورت یک و 2 و 3 خوابه می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس پیرامون ماموریت اصلی بنیاد مسکن در توسعه و محرومیت‌زدایی، گفت: کلان‌شهر شیراز از جمله مناطق شهری کشور است که تراکم حاشیه‌نشینی در برخی از مناطق حاشیه آن و حتی در مرکز این شهر به مسائل اجتماعی و فرهنگی دامن زده است که احداث مجتمع‌های مسکونی توسط بنیاد مسکن با نظارت کامل و رعایت آموزه‌های مهندسی این امکان را فراهم کرده است که عوارض و پیامدهای حاشیه‌نشینی کنترل شود.

عطا الله زمانی با بیان اینکه بنیاد مسکن در مناطق روستایی و شهری استان فارس خدمات قابل قبولی در توسعه بافت‌های فرسوده و ایجاد بافت‌های مسکونی توسعه یافته شهری ارائه کرده است، مطرح کرد: در سال گذشته یک هزار و 261 مسکن شهری توسط این بنیاد ساخته‌شده و امسال نیز ساخت یک هزار و 524 واحد مسکن شهری در برنامه قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: از مجموع 29 هزار مسکن مهر تعهد شده، 26 هزار و 209 واحد آن تکمیل و واگذارشده است و تا شش ماه اول امسال، کار مسکن مهر در استان فارس به سرانجام نهایی می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار