محسن رستمی در گفتگو با تابناک:
معاون امور صنایع سازمان صنعت،‌معدن و تجارت با بیان اینکه افزایش ظرفیت واحدهای با ظرفیت کمتر از ۷۰ درصد در دستور کار ما قرار دارد، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در سالجاری باید حداقل ۵۰ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد فعال شود.
کد خبر: ۴۶۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 29 July 2017
محسن رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظها داشت: طرح کاغذ (‌بازیافت کاغذ مقوا) شرکت بیستون تامین از جمله مهم ترین طرح هایی است که با بهره برداری از آن اشتغال مستقیم وغیر مستقیم ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه از حیث سرمایه گذاری د رتبه ی بیستم کشوری قرار داریم، تصریح کرد: یک هزارو ۲۶ واحد صنعتی بزرگ در استان فعال است که با داشتن ۹۵۳ واحد صنعتی کوچک در رتبه ی ۲۳ کشوری قرار گرفته ایم که با سرمایه گذاری یک هزارو ۲۱۲ میلیارد تومان در جایگاه ۲۱ کشوری هستیم.
 
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: یک هزارو ۲۰۰ جواز صنعتی در سطح استان داریم که برای فعالیت  و راه اندازی واحدهای صنعتی در سطح استان حدود ۳میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

 رستمی تاکید کرد:۷۰ واحد صنعتی در سال ۹۵ موفق به اخذ تسهیلات شده اند، که در سالجاری نیز افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی با ظرفیت کمتر از ۷۰ درصد در برنامه قرارگرفته است.
گفتگو از حدیث جمشیدی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار