معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی از برگزاری ماهانه جلسات شورای اقامه نماز استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 01 August 2017
بی بی عصمت سرفرازی ظهر دوشنبه در ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: در خراسان جنوبی اهمیت موضوع نماز در دستگاه های اجرایی استان نسبت به استان های دیگر بیشتر بوده و این امر در دستگاه های اجرایی استان بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است.

وی به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه اقامه نماز، بیان کرد: آنچه که در کنار اقامه نماز مهم است انجام ارزیابی از نتیجه برگزاری جلسات نماز بوده که باید مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: اگر ارزیابی دستگاه ها در سال ۹۵  نسبت به سال ۹۴ مثبت تر ارزیابی شده است باید تأثیر نماز بر اخلاقیات آن سازمان را نیز بررسی کنیم.

سرفرازی با اشاره به تاثیر بسزای اقامه با شکوه نماز در اثرگذاری فعالیت های دستگاه ها، عنوان داشت: باید بدانیم اقامه نماز با اشاره به اینکه ما را از فحشا دور می کند بر فرهنگ آن سازمان نیز تأثیر دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این وقتی وارد سازمانی می شویم که به موضوع نماز اهمیت می دهند ارباب رجوع نیز احساس آرامش می کند و با خیال راحت وارد سیستم اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی از برگزاری ماهانه جلسات شورای اقامه نماز استان خبر داد و گفت: زمانی می توانیم شکوه نماز جماعت را در دستگاه های اجرایی داشته باشیم که خود مدیران نیز در این راستا حرکت کنند.

سرفرازی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در استان، بیان داشت: تلاش می شود امسال اجلاس نماز در استان باشکوه‌تر از سال های گذشته برگزار شود و برای تحقق این امر همه دستگاه های اجرایی باید همکاری داشته باشند.

وی تأکید کرد: برای برگزاری هر چه بهتر اجلاس نماز هر تلاشی که نیاز باشد اعلام آمادگی می کنیم و در این راستا کمک خواهیم کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار