رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: مراسم بزرگداشت امامزاده سلطان سید احمد‌(ع) ساردوئیه جیرفت با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 01 August 2017
مهدی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در جیرفت اظهار‌داشت: مراسم بزرگداشت امامزاده سلطان سید احمد‌(ع) بخش ساردوئیه جیرفت جمعه 13 مرداد‌ماه جاری همزمان با میلاد امام رضا‌(ع) و با حضور خدام و حاملین پرچم ملکوتی آن امام رئوف در  صحن مطهر امامزاده سلطان سیداحمد‌(ع) ساردوئیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این بزرگداشت، خاطر‌نشان کرد: این برنامه با سخنرانی و مداحی خدام امام رضا‌(ع) و اهتزاز پرچم گنبد حرم ملکوتی حضرت رضا‌(ع) همراه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت بیان کرد: در پایان این مراسم گلریزان و مراسم عطرافشانی حرم مطهر توسط خادمان اما رضا‌(ع) برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اهداف برگزاری این بزرگداشت، تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای شناخت و معرفی ابعاد زندگی امامزادگان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه دهه کرامت دهه تجلیل از امامزادگان در سراسر کشور است گفت: با احیای فرهنگ رضوی  باید به مصاف جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمن برویم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت خاطر‌نشان کرد: این بزرگداشت‌ها نباید به صرف یک مراسم برگزار شوند بلکه باید در آنها به موضوعات متعدد و در زمینه ابعاد مختلف زندگی ائمه‌(ع) بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه شناخت و معرفت از زندگی ائمه اطهار‌(ع) در همه جوانب جامعه می‌تواند تاثیر‌گذار باشد گفت: می‌طلبد برگزاری بزرگداشت دیگر امامزادگان در تمام شهرستان‌های جنوب کرمان به منظور معرفی امامزادگان برگزار شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار