مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از صدور ۶۹۷ میلیون ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی در بخش کالا و خدمات در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 01 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر داریو ش جودکی ، از جریمه ۶۹۷ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۷۴۸ ریالی متخلفان اقتصادی خبر داد و به تشریح آمار عملکرد اداره کل در بحث کالا و خدمات پرداخت.

وی در خصوص آمار پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در بخش کالا و خدمات طی تیر ماه امسال گفت:  یک هزا رو ۳۲ فقره بوده که شعب تعزیرات حکومتی پس از جری تشریفات قانونی برای تخلفات مربوط مبلغ مذکور محکومیت صادر کرده اند.

کشف ۵۵۷ ثوب انواع البسه خارجی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف ۵۵۷ ثوب انواع البسه خارجی نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

وی گفت: در پی قاچاق ۵۵۷ ثوپ انواع البسه خارجی توسط یک قاچاقچی، شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه وی را به اتهام مباشرت وحمل  البسه خارجی قاچاق، باعنایت به صورتجلسه کشف، اظهارات بلاوجه متهم و سایراوضاع واحوال قرائن و یافته های موجود در پرونده، نامبرده را از حیث مباشرت وحمل کالای قاچاق علا وه بر ضبط کالا  به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی به مبلغ  ۶۷ میلیون ۸۱۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.نگاه ویژه شعب تعزیرات در برخورد با قاچاقچیان

جودکی افزود: دو قاچاقچی به اتهام مباشرت و حمل کالای قاچاق (پتوی خارجی) توسط شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه با توجه به دفاع  غیر موثر و اظهارات بلاوجه نامبردگان و عجز از ارائه اسناد و مدارک مثبته و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده محکوم علیه ردیف اول را از حیث مباشرت در قاچاق علاوه بر ضبط کالا به 

پرداخت یک برابر میزان ارزش کالا معادل ۳۵ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال جریمه و محکوم علیه ردیف دوم را نیز به پرداخت یک برابر ارزش اعلامی کالا معادل ۳۵ میلیون و ۶۱۵ ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم کرد.

صدور ۱ میلیارد  جریمه برای قاچاقچیان البسه و سیگار خارجی

وی از کشف ۹۳۵  ثوپ انواع البسه، انواع سیگارت، ۲۹ حلقه لاستیک، لوازم التحریر (ماشین حساب و مداد خارجی  با مارک های مختلف و ... ) و کولر گازی خارجی نیز طی این مدت خبر داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:  قاچاقچیان در شعب تعزیرات حکومتی کرمانشاه به مبلغ بیش از ۱ میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی افزود: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه این قاچاقچیان را به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق به دلیل عجز از ارائه اسناد و مدارک گمرکی در راستای رفع ظن قاچاق پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا جمعا به مبلغ فوق در حق صندوق دولت  محکوم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار