مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل از وصول ۲۸۷ میلیارد تومان مالیات در استان اردبیل در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 01 August 2017
به گزارش تابناک : رسول نوع‌پرور بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره دارایی شهرستان نیر اظهار داشت: سال گذشته 287 میلیارد تومان مالیات در استان اردبیل وصول شده است و 66 میلیارد تومان عوارض وصول شده که به منفعت 26 شهرداری و دهیاری استان اردبیل است.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال 48 هزار فقره اظهارنامه مالیاتی در بخش مشاغل و در بخش املاک 12 هزار فقره اظهارنامه ارائه شده که خوشبختانه این موضوع نشان دهنده این است که تعامل مناسبی بین مردم و اداره مالیات برقرار است و امیدواریم بتوانیم این روند را به همین وضعیت در استان ادامه دهیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل بیان کرد: باید همه به این موضوع توجه داشته باشند که حتی یک ریال هم به حساب مرکز واریز نمی‌شود و تمام وجوه واریز شده در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی و یک درصد از آن نیز برای اجرای طرح تحول سلامت هزینه می‌شود.

نوع‌پرور بیان کرد: با توجه به این که مالیات اخذ شده صرف عمران و آبادانی استان اردبیل می‌شود، به همین منظور همکاری و مشارکت همه‌جانبه در این زمینه امری لازم و ضروری است و امیدواریم بتوانیم در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است بسیار خوب و موفق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: هیچ استثنایی در ارتباط با دریافت مالیات وجود ندارد چرا که آبادانی و پیشرفت کشور مهم‌ترین اولویتی است که در دستور کار ما قرار دارد و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با همکاری همدیگر این مهم را به تحقق رسانده و دستاوردهای موفقی را در این زمینه شاهد باشیم.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار