مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۷۱ درصدی واردات از طریق گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان طی ۴چهار ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 02 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از اداره‌کل گمرکات استان کرمانشاه، خلیل حیدری از رشد ۷۱ درصدی واردات از طریق گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه طی چهار ماهه امسال خبر داد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در چهار ماهه نخست سال‌جاری را  بالغ بر هفت میلیون و ۳۴۸  هزار و ۵۰۰ دلار به وزن سه  هزار و ۴۴۹ تن اعلام کرد.

وی تصریح کرد: میزان واردات فوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۷۱ درصد و از حیث وزن ۲۱ درصد افزایش داشته است.

حیدری با بیان اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۱۰ کشور وارد می‌شود، تصریح کرد: کشور آلمان با یک میلیون و ۵۸۹ هزار و ۸۴۵ دلار کالا به وزن ۱۷۰ هزار و ۸۷۳  تن جایگاه نخست را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در چهار ماهه نخست سال‌جاری به خود اختصاص داده است.

این مسؤول ادامه داد: طی مدت یاد شده کشور چین با یک‌میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۰۲ دلار و پاکستان با ۹۲۳ هزار و ۷۰۴ دلار در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را برنج، آلیاژهای آلومینیوم کار نشده، پرس هیدرولیک دندانسازی، سیبک خام پراید و کمپرسورهای معدنی اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار