معاون سیاسی-امنیتی استاندار خبر داد:
جلسه کمیته بیماری‌های خاص استان پیش از ظهر چهارشنبه 11مرداد در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 02 August 2017
بیمارانی داریم که روزانه بیش از 50 میلیون تومان دولت برای درمانش  هزینه می کند/درمان گیاهی داروی ام اس در مرحله پژوهشی است/مرکز فروش مجوزدار داروهای گیاهی فقط در بیمارستان سینا وجود دارد
 
به گزارش تابناک تبریز، سعید شبستری معاون  سیاسی-امنیتی  استاندار با اشاره به وضعیت دریافت برخی از داروهای خاص، اظهار داشت: صرف اظهارات افراد برای بی بضاعت بودن، موثق نبوده و باید انجمن حمایت از بیماری های خاص با ارائه کارت یا نامه ای میزان تخفیف برای دریافت داروهای خاص را تعیین کنند.

وی اضافه کرد،  خود مردم بهتر می توانند این مشکل را حل کنند و با درگیر کردن انجمن حمایت از بیماری های خاص باید ورود بخش دولتی را به حداقل رسانده و  امکانات دولتی در مرحله اول باید توسط تشکل های غیر دولتی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه درمان باید بر اساس قوانین و مقررات درمانی انجام گیرد، افزود، مرکز فروش مجوزدار داروهای گیاهی، در حال حاضر فقط در بیمارستان سینا وجود دارد.

شبستری خبر داد: درمان گیاهی داروی ام اس در مرحله پژوهشی است.

شبستری ابراز داشت: بیماران خاص نیازمند رسیدگی، مراقبت و حمایت بیشتری است و طرح تحول نظام سلامت و حمایت های بیمه ای نیز اقدامات انجام شده در این راستا است.

وی تصریح کرد،شرایط باید طوری باشد که خانواده بیماران بدون اینکه به نگران مسائل مادی باشند به درمان بیمار خود توجه کنند.

وی اضافه کرد، حفظ جان مریض در الویت است و در این راستا اقدامات زیادی انجام شده ؛ بیماری داریم که روزانه بیش از 50 میلیون تومان دولت برای آن هزینه می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار