امام جمعه ورامین:
امام جمعه ورامین گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات کارخانجات منطقه ورامین تلاش کنند و از شخص استاندار محترم تهران می‌خواهم شخصا مشکلات برخی کارخانجات را برطرف کنند.
کد خبر: ۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵ 14 February 2015

به گزارش تسنیم از ورامین, حجت‌الاسلام  سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی  اظهار کرد:  در زندگی به سبک ایرانی و اسلامی والدین نباید میان فرزندانشان تفاوتی قائل شوند و رعایت عدالت و مساوات میان فرزندان از حقوق فرزندان بر والدین است.
وی با اشاره به سخنی از پیامبر اسلام در این مورد افزود: والدین باید برای خوشبختی و عاقبت به خیری فرزندانشان دعا کنند تا با دعاهای آنها فرزندانشان به راه راست هدایت شوند و پدر و مادر در تمامی نمازها و سجده‌های شکر بعد از نماز برای فرزندان خود دعا کنند.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اهمیت زندگی با کسب درآمد حلال گفت: در قوانین نظام اسلامی کسب درآمد از راه‌های غیرقانونی ممنوع است و از لحاظ شرعی و قانونی جایز نیست که برخی‌ها با قاچاق کالا و خرید و فروش ان امرار معاش کنند و لقمه حرام برای خانواده و فرزندانشان فراهم کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران با اشاره به سالروز حکم امام(ره) مبنی بر حکم ارتداد سلمان رشدی مرتد گفت: امام خمینی در اوج غیرت دینی و تحلیل مسائل شرعی حکم ارتداد سلمان رشدی را صادر کرد و  مقام و عظمت پیامبر(ص) را نمی‌توان به سادگی درک کرد، لذا با هر گونه توهین به پیامبر اسلام باید برخورد شود.
محمودی تصریح کرد: حضور اقشار مختلف جامعه مانند جوانان, روحانیون و بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن بسیار غرورآفرین بود و ملت ایران نشان داد هرگز از اصول انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنند و این حضور ارزشمند نشان داد مردم با وجود مشکلات و مسائل مختلف در مورد حراست از اصل انقلاب و ولایت فقیه  ثابت قدم خواهند بود.
وی افزود: شعارهای مردم در راهپیمایی 22 بهمن در مورد مسائل مختلف جهانی و اسلامی نشان از  بصیرت بالای مردم دارد و بیان نکاتی در خصوص  بیداری اسلامی  و  تاکید بر حفظ قدرت کشور در برابر بیگانگان  در شعارها بسیار ارزشمند بود.
امام جمعه موقت ورامین افزود: نکته سوم شعارهای مردم  اعلام انزجار از عناصر فتنه گرو حامیان آنها بود و قطعا فتنه گران در عرصه سیاسی کشور جایگاهی ندارند.
وی با اشاره به مسئله اقتصاد مقاومتی گفت: بعد از حضور باشکوه مردم این بار نوبت مسئولان است تا با استفاده از  مدیریت جهادی و  اقتصاد مقاومتی  و  تکریم ارباب رجوع  موجب  رضایتمندی مردم از  رشد و توسعه کشور باشیم.
محمودی با اشاره به برخی از مشکلات کارخانجات بزرگ منطقه ورامین تاکید کرد: وضعیت فعلی این کارخانجات که محل کار و درآمد صدها نفر است بسیار نامناسب است و با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی چرا باید  اخبار ناخوشایند از صنایع  به گوش برسد.
وی افزود: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات کارخانجات منطقه ورامین تلاش کنند و از شخص استاندار محترم تهران می‌خواهم شخصا مشکلات برخی کارخانجات را برطرف کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران در مورد رشد علم و پیشرفت در کشور بعد از پیروزی انقلاب گفت: امروز به برکت خون شهدا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشور ایران رتبه چهاردهم علمی جهان را در اختیار دارد و در برخی از فناوری‌ها مانند نانو, رتبه‌ای تک رقمی داریم و به لطف نیروهای مسلح قدرتمند, در خاورمیانه قدرت اول هستیم.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی مختص به مرزهای جغرافیایی ایران نیست و امروز رژیم صهیونیستی در مرزهای خود امنیت ندارد و حتی برخی از ملت ها مانند یمن با الگو برداری از ایران قدرت را در دست گرفتند و داعش و تکفیری‌ها به سرعت در عراق و سوریه در حال نابودی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار