یک مسئول در ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی:
قائم مقام وقت ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی «کمپین روحانی تنها نیست» را مغایر با شعار امسال خواند و خواستار پرهیز از هرگونه شعار تفرقه‌انگیز یا راه‌اندازی کمپین‌های مشابه شد.
کد خبر: ۴۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 14 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، محمدحسن ساقی، قائم مقام وقت ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان رضوی در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد با تاکید بر ضرورت نیل به وحدت و حرکت به سمت همدلی و همزبانی خواستار پرهیز از کمپین ها و برنامه های تفرقه انگیز شد.
متن این پیام فعال سیاسی باسابقه استان به شرح زیر است:

باسلام وارادت
 مورد توجه مسئولین ستادهای وقت دکترروحانی دراستان خراسان رضوی

دوستان عزیز « کمپین روحانی تنها نیست » ، ازلحاظ سیاسی درشرایط فعلی باتوصیه های مقام معظم رهبر ی شعارسال همدلی همزبانی، دولت وملت مغایرت دارد،، باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری همیشه ودرهمه حال دولت بخصوص تیم مذاکراکره کنندگان هسته ای راتایید و همراهی داشته اند، دولت تدبیر و امید از زمان پیروزی 24 خرداد 92 تمامی سعی و تلاش خود را برای رهایی این کشور از تحریمهای ظالمانه علیه مردم مظلوم داشته، و در مدت دوسال خدمات قابل توجهی در توسعه و امنیت اجتماعی، کنترل تورم ، طرح سلامت، بیمه همگانی و..... انجام داده است، لذا باتوجه به مشگلات فعلی و در اجرای طرحهای توسعه کشور و تقویت اقتصادمقاومتی، تمامی اینها همدلی وهمزبانی، من و شما و ملت و دولت نسبت به شعار امسال همه و همه مسولیم.
 امیدوارم سعی به تمسک به شعار  سال یعنی وحدت براساس منویات رهبری داشته و از هرگونه شعار تفرقه، مشابه روحانی تنها نیست یا راه اندازی کمپین ها شدیدا خودداری گردد، دکترروحانی رئیس جمهور منتخب ملت جمهوری اسلامی بوده و قطعا بادعای خیر مردم شریف و پشتیبانی بزرگان دلسوز نظام و مردم توفیقاتی برای کشور حاصل خواهد شد.
والسلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار