فرمانداربدره با ذکر اینکه خبرنگاران چشم بینای مردم برای بیان خواسته ها و کانالی برای ارائه پاسخ مسئولان و ارائه تلاش های مجریان هستندگفت:صداقت و تعهد خبرنگاران می تواند در ساختن جامعه سالم ،پویا و انتقاد پذیر موثر باشد.
کد خبر: ۴۷۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 08 August 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیروس مرادحاصلی روز سه شنبه در برنامه تقدیر از فعالان عرصه خبرنگاری در بدره اظهارکرد: خبرنگاری فقط انعکاس ساده اخبار و اطلاعات موجود در جامعه نیست بلکه راهی است تا به آن وسیله با پردازش اطلاعات مختلف و کسب ایده ها و افکار گوناگون ،بتوان به نتایج مطلوبی در عرصه اجتماعی دست یافت .


وی با اشاره به برداشت های متفاوت از هر نوشته خبرنگاران گفت :به تعداد افرادی که با یک خبر ارتباط برقرار می کنند برداشت وجود دارد واین موضوع حساسیت کار خبرنگاری را دوچندان کرده است چرا که ورود به عرصه خبر یعنی مواجه شدن با خیل عظیمی از برداشت ها و دیدگاه ها ،که این امر حساس و مهم است.


فرمانداربدره تاکید کرد: آگاهی بخشی به جامعه در حالی که وجود فضای مجازی برخی مواقع امور را مشتبه می کند ،امری خطیر و پر اهمیت است که با شفاف سازی و بیان واقعیت های مورد نظر ،راه را بر شایعه پراکنی وایجاد اغتشاش فکری و روانی در جامعه سد می کند.


مرادحاصلی با تشریح وضعیت عمومی شهرستان بدره بیان کرد:با وجود اینکه در حال استقرار ادارات و خدمات دهی به شهروندان هستیم ،مشکلاتی هم وجود داردکه خبرنگاران توانسته اند به عنوان بازوی محرک مناسبی با رعایت انصاف و عدالت به بیان این نیاز ها و کاستی ها پرداخته و در کنار بیان ظرفیت ها و توانایی های شهرستان ،مشکلات و نیازها را نیز رسانه ای نمایند.


وی گفت : خبرنگاران باید با نقد منصفانه و دوری از تخریب های ناروا راه پیشرفت و ترقی جامعه را روشن تر نمایند و بازوان مشاوره ای و توانمندی برای حل معضلات جامعه باشند چرا که دقت و توانایی آنان در دیدن مسایل حرفه آنها را متمایز کرده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار