عکاسان ورزشی مازندران که چندسالی است در حسرت حضور در استادیوم های بزرگ کشور برای عکسبرداری از مسابقات ورزشی فوتبالی هستند، با پیگیری هیات فوتبال مازندران ، فدراسیون فوتبال برای انها کارت ورود به استادیوم را برای رقابت های لیگ برترصادر کرد.
کد خبر: ۴۷۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 14 August 2017
به گزارش تابناک : مازندران حدود 40عکاس خبری دارد که نیمی از این عکاسان در انعکاس عکس های ورزشی فعالیت و تبحر دارند و تعدادی از این عکاسان نیز به دلیل یافتن سوژه های خوب عکسبرداری در چند سال اخیر در مسابقات ملی و بین المللی حایز رتبه برتر شدند.
اگرچه برخی خبرنگاران به صورت قانونی و برخی مواقع با دور زدن قانون و کپی برداری، صاحب کارت شدند و بعضا در شلوغی های فوتبالی برای عکس برداری از رقابت های فوتبال به استادیوم ها رفتند، ولی تاکنون به صورت رسمی از داشتن کارت محروم بودند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا ،برای نخستین بار با پیگیری رئیس هیات فوتبال استان که سابقه چندین ساله بر مسند سازمان لیگ فوتبال کشور را داشت، توانست برای حدود 30 عکاس مازنی کارت ورود به ورزشگاه ها را برای عکسبرداری دریافت کند.
مدیرروابط عمومی هیات فوتبال مازندران گفت که تعداد زیادی ازعکاسان ورزشی در این استان فعالیت دارند که تاکنون از داشتن کارت رسمی از فدراسیون فوتبال برای حضور دراستادیوم های ورزشی برای پوشش رقابت های فوتبال و عکسبرداری در آن محروم بودند.
مهدی رضی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : با فراخوان هیات فوتبال استان حدود 40 عکاس ورزشی متقاضی دریافت کارت برای حضور در استادیوم ورزشی برای رشته فوتبال شدند که برای تمام این افراد نیز کارت صادر شد.
وی اضافه کرد : تا پایان هفته جاری کارت ورود به استادیوم با مهر فدراسیون فوتبال به دست تمام این عکاسان ورزشی می رسد و آنها برای پوشش عکس از رقابت های فوتبال در تمام استادیوم های ورشی کشور مشکلی نخواهند داشت.
مازندران حدود 20 تا 30 پایگاه خبر ورزشی و یک هفته نامه ورزشی دارد.
در این استان حدود 200 هزار نفر کارت بیمه ورزشکاری دارند و در دولت تدبیر و امید ورزشکاران این استان حدود یک هزار مدال رنگارنگ را در مسابقات ملی، آسیایی، جهانی و المپیک کسب کردند.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار