رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر راه‌اندازی سازمان گردشگری در شهرداری اصفهان گفت: تشکیل این سازمان می‌تواند نقش بسزایی در ساماندهی فعالیت‌های گردشگری در شهر اصفهان داشته باشد.
کد خبر: ۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹ 14 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر رضا امینی پیش از ظهر امروز در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از مردم اصفهان به دلیل حضور دشمن‌شکن و خیره‌کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور میلیونی مردم ایران در این راهپیمایی دشمنان اسلام و انقلاب را بیش از پیش ناامید کرد و نشان داد که تهدیدها و گزینه‌های روی میز دشمنان رنگ و بویی ندارد.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را در واقع پشتوانه‌ای بسیار قوی برای تیم مذاکرات هسته‌ای کشور دانست و بیان داشت: امیدواریم تیم مذاکره کننده هسته‌ای توافقی توام با تامین مصالح کشور و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مد نظر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به سفر هیئت دولت به استان اصفهان و ضمن قدردانی از این حضور گفت: انتظار داریم مصوبات و اعتبارات تخصیص یافته به اصفهان محقق شوند که در این راستا احیای دائمی رودخانه زاینده‌رود و جلو گیری از خشکی این رودخانه در هر شرایط اقلیمی و اجرای طرح ۹ ماده‌ای شورای عالی آب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی بر اساس مصالح مردم را نیز ضروری دانست و اظهار داشت: بیمه پروانه‌های ساختمانی باید برای رونق بیشتر ساخت و ساز و خروج از رکود این بخش از اقتصاد و رضایتمندی مردم عملیاتی شود.

امینی با اشاره به لزوم تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ابراز داشت: با تشکیل این ستاد می‌‌توان برنامه‌ریزی‌های خوبی را در راستای معرفی بهتر و بیشتر اصفهان به مسافران و گردشگران داخلی در دستور کار قرار دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر راه اندازی سازمان گردشگری در شهرداری اصفهان افزود: تشکیل این سازمان می‌تواند نقش بسزایی در ساماندهی فعالیت‌های گردشگری در شهر اصفهان داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار