با حضور استاندار گلستان :
ساختمان دانشكده تعاون در دانشگاه گلستان واقع در شهر سرخنكلاته با هزينه سه ميليارد و ٥٠٠ميليون تومان و با زيربناي يك هزار و ٦٨٠ مترمربع با حضور استاندار گلستان و سایر مسئولان استانی افتتاح شد .
کد خبر: ۴۸۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 27 August 2017
ساختمان دانشكده تعاون در دانشگاه گلستان واقع در شهر سرخنكلاته با هزينه سه ميليارد و ٥٠٠ميليون تومان و با زيربناي يك هزار و ٦٨٠ مترمربع با حضور استاندار گلستان و سایر مسئولان استانی افتتاح شد . 

 دکتر حسن صادقلو در آیین افتتاح دانشکده تعاون دانشگاه گلستان اظهار داشت: یاد شهدا رجایی و باهنر مدل خدمتگزاری دولت است و در مدت کم آثار بزرگی را از این 2 شهید بزرگوار شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم در هفته دولت افتتاح پروژه هایی است که رقم میخورد و جا دارد از دست اندرکاران و مسئولان که زمینه خدمتگزاری را فراهم می‌کند در این هفته تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: 9 هزار و 600 پروژه در دولت در طی 4 سال بهره برداری رسیده که این مهم تلاش دولت را برای خدمت‌گزاری نشان می‌دهد.

استاندار گلستان گفت: با وجود اینکه دولت سال‌های سیاهی از نظر مالی داشته اما خدمت‌گزاری خوبی در چهار سال گذشته انجام داده است.

استاندار گلستان به توزیع پروژه در شهرستان‌های استان گلستان اشاره کرد و گفت: 51 پروژه با اعتبار هر یک بالغ بر 4 میلیارد تومان در استان گلستان در چهار سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

دکتر صادقلو گفت: 6 سند در 4 سال گذشته تدوین شده  و باید برای تحقق آن از ظرفیت‌های نمایندگان استان گلستان بهره گرفته شود.

 وی به دانشکده تعاون دانشگاه گلستان اشاره کرد و گفت: هر پروژه‌ای در حوزه‌ دانشگاه اتفاق می‌افتد با توجه به نقش علم با دیگر پروژه‌ها قابل قیاس نیست.

استاندار گلستان 305 میلیارد تومان در حوزه‌ زیرساختی استان گلستان در سال 95 هزینه شده گفت: 20 میلیارد تومان در حوزه میگو و بیش از 40 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی در سال گذشته اعتبار تخصیص یافت.

صادقلو با بیان اینکه 650 میلیارد تومان در سال جاری برای استان گلستان اعتبار در نظر گرفته شده، گفت: دانشگاه‌های استان گلستان باید به سمت دانش‌بنیان شدن حرکت کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها در استان گلستان باید نسل سوم شود گفت: امروز شاهد حضور قشر زیاد تحصیل کرده و بیکار در استان گلستان هستیم و دانشگاه نسل سوم میتواند به بهبود فضای کار و اشتغال در گلستان کمک کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان گلستان از 13.7 به 11.8 رسیده، افزود: در استان گلستان در سال‌های گذشته بیش از 56 هزار شغل ایجاد شده است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار