مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری مازندران از مرکز تحقیقات و آموزشی و پژوهشی (رجه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بازدید کرد و گفت: مرکز تحقیقات و آموزشی و پژوهشی واحد بابل می‌تواند به منطقه ویژه گردشگری استان مازندران تبدیل شود.
کد خبر: ۴۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 16 June 2015
به گزارش تابناک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این بازدید، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به لحاظ موقعیت مکانی و اقلیمی در سطح منطقه بسیار خوب توصیف کرد و گفت: شهرستان بابل یکی از بزرگترین شهرهای مازندران به جهت تراکم جمعیت و دارای مراکز متعدد دانشگاهی است که از قدمت باستانی و تاریخی و فرهنگی و علمی بالایی برخوردار بوده و با توجه به موقعیت ویژه گردشگری و طبیعت زیبایش آن گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

در بازدید دکتر دلاور بزرگ‌نیا از مرکز تحقیقات و آموزشی و پژوهشی (رجه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل که حجت الاسلام دکتر حسن قلی پور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان و اعضای هیئت علمی حضور داشتند، مهمانان از آزمایشگاه‌ها و امکانات آموزشی، استخر پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی، سالن تکثیر ماهیان زینتی و مزرعه باغ مرکبات و گلخانه دانشگاه بازدید و کارشناسان مربوط توضیحاتی درباره توانمندی‌های آزمایشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی و پژوهشی ارائه کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی خوشبختانه علیرغم میل باطنی و نگاه معنا دار برخی منتعقدان با جدیت و کوشش و تلاش در عرصه علمی، پژوهشی و فرهنگی رشد و پیشرف قابل توجهی کرده و خدمات شایانی به آموزش عالی کشور کرد
 

وی افزود: مرکز تحقیقات و آموزشی و پژوهشی (رجه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با فضای سبز و مفرح امکانات زیرساختی کاملا مدرن می‌تواند به عنوان منطقه ویژه علمی، پژوهشی و گردشگری استان مازندران تبدیل شود.

دلاور بزرگ نیا با توجه به پتانسیل‌های بالای منطقه افزود: این مرکز می‌تواند با تغییر نگاه و با یک جانمایی درست در این مکان هم خدمات دانشگاهی ارائه کند هم به عنوان بهترین تفرجگاه تعریف شده با نگاه به محیط زیست، نگاه به حیات وحش و گونه‌های مختلف گیاهی وجود ماهیان و آبزیان در حال پرورش و تکثیر یک مجموعه خوب در خدمت گردشگری باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: هیچ استانی مانند مازندران قابلیت گردشگری متنوع همچون گردشگری علمی، فرهنگی، کوه و جنگل های زیبا و دشت و دریا ندارد، ما آمادگی هرگونه همکاری در زمینه فرهنگی و گردشگری به دانشجویان و توریست خارجی و هدایت آنها به مرکز تحقیقات و آموزشی و پژوهشی (رجه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل داریم.

بزرگ نیا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خوشبختانه علیرغم میل باطنی و نگاه معنا دار برخی منتقدان با جدیت و کوشش و تلاش در عرصه علمی، پژوهشی و فرهنگی رشد و پیشرفت قابل توجهی کرده و خدمات شایانی به آموزش عالی کشور کرد.

وی گفت: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با سی سال سابقه در واحدهای دانشگاهی قائم‌شهر و بابل تبدیل به یک چهره ماندگار اجرایی و مدیریتی شده و حاصل حضورش توسعه فضای آموزشی و پژوهشی و امکانات فوق العاده آزمایشگاهی برای این مجموعه بزرگ به ویژه در بخش کالبدی برای دانشجویان و اساتید فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار