مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود ۹۸۴ پرونده تخلف اقتصادی به شعب تعزیرات حکومتی استان طی مرداد ۹۶ خبر داد و گفت: برای این متخلفان بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه صادر شد.
کد خبر: ۴۸۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 29 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، از ورود تعداد ۹۸۴ پرونده تخلف اقتصادی، کالا و خدمات ، قاچاق و بهداشت توسط دستگاه های نظارتی  به شعب تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: برای این متخلفان علاوه بر ضبط کالا مبلغ ۴۰ میلیارد و ۲۵۹ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۸ ریال جریمه نقدی صادر شده است.

وی به جزئیات پرونده‌های مذکور هم اشاره کرد و گفت: از این تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی تعداد ۷۸۷ فقره در بخش کالا و خدمات بوده که ۱۰۰ درصد پرونده ها مختومه شده و مبلغ ۴  میلیارد و ۶۵۹  میلیون و ۱۲۰  هزار و ۶۸۱  ریال برای متخلفان اقتصادی در بخش کالا و خدمات صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیشترین فراوانی تخلف در این حوزه را عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی و کم فروشی عنوان کرد.

جودکی در ادامه به عملکرد اداره کل در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده های قاچاق وارده به تعزیرات حکومتی ۱۵۰ فقره بوده است و ۱۰۰ درصدپرونده ها مختومه و علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه مبلغ ۳۵ میلیارد و ۴۸۵ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۰۷ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت برای قاچاقچیان صادر شده است. 

وی همچنین آمار پرونده‌ها ی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه را در بخش بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی ۴۷ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات مزبور مبلغ ۱۱۴ میلیون و ۳۰  ریال  محکومیت صادر شده و ۱۰۰ درصد پرونده های وارده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در پایان با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار