دانش آموز میاندرودی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی آسیا را که در هفته جاری در دهلی نو برگزارشد از آن خود کرد.به گزارش تابناک، امیر پرسته موفق شد در وزن 46کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود ضمن کسب بالاترین مدال رقابت های مذکور، به عنوان پدیده این رقابت ها نیز دست یابد.
کد خبر: ۴۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 17 June 2015
سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در اینباره اظهار داشت: پرسته در رقابت های مذکور برابر حریفان قرقیزستان و قزاقستان توانست با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی دست یابد و در مسابقه پایانی نیز حریف ازبک خود را شکست دهد.




ساداتی با اشاره به موفقیت های دانش آموزان مازندرانی در سایر رقابت های کشوری و بین المللی خاطر نشان کرد: چندی پیش فرزان عاشورزاده دانش آموز عباس آبادی قهرمان 58کیلو گرمی بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی جهان شد.

وی با اشاره به اینکه عاشورزاده نخستین حضورش را در این مسابقات تجربه کرد افزود:او در مرحله فینال این رویداد به مصاف سی محمد کتبی از بلژیک (دارنده مدال برنز المپیک نوجوانان 2014) رفت و در پایان سه راند مبارزه با نتیجه هشت بر سه به برتری رسید.

معاون آموزش و پرورش مازندران یاد آور شد: دو دانش آموز ساروی نیز به نام های حیدر پیرزاده و هربد سورکی آزاد در رشته ربات های فوتبالیست به ترتیب حائز مقام های اول و سوم کشوری شدند.

او همچنین کسب مقام قهرمانی توسط محبوبه مصیبی دانش آموز میاندرودی در مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور را نمونه ای دیگر از موفقیت های فرزندان مازندرانی در میدان های ورزشی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار