خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت:در۵ ماهه نخست سال جاری ۷۰۲ میلیون و ۸۷۲ هزارو ۴۷۹ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۷۷۴ هزار و ۸۲۹ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.
کد خبر: ۴۹۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 07 September 2017
خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: از مجموع ۷۰۲ میلیون و ۸۷۲  هزارو ۴۷۹  دلار کالا ،  ۲۶۳ میلیون و ۲۳۸ هزارو ۳۹۳  دلار آن با وزن ۳۱۳ هزارو ۴۴۰ تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۲۰۷ درصد و از لحاظ وزنی ۱۶۶ درصد رشد داشته است  .

وی خاطرنشان کرد: صادرات عبوری از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله نیز ۹۷  میلیون و ۷۰۳ هزارو ۹۵۲ دلار کالا به وزن  ۳۷۷ هزارو ۶۸۵ تن می باشد که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش  ۶۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری گمرک بازارچه مرزی شوشمی با صادرات عبوری ۲۰ میلیون و ۹۸۳ هزارو ۹۳۱ دلار کالا به وزن ۱۵۸ هزارو ۸۷۸  تن به خارج از کشور، از لحاظ ارزش ۱۴۴  درصد و از حیث وزن نیز ۴۴ درصد افزایش داشته است.

حیدری تاکید کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات سیمان، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده ، رخام پولیش داده شده، کولر آبی، هندوانه تازه،   کاشی و  سرامیک، ظروف ملامین،لوازم خانه داری و پاکیزگی، پروفیل بامقطع ازآهن یافولادگرم نوردشده، کود شیمیایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار