ساعی :
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: پست‌های ملی زیادی به استاندار فعلی آذربایجان‌شرقی پیشنهاد شده و هنوز معلوم نیست که کدام پست را انتخاب خواهد کرد و اطلاعی از اینکه تصمیم ماندن و یا رفتن دارد را نیز ندارم.
کد خبر: ۴۹۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 08 September 2017
زهرا ساعی دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص صحت موضوع تغییر استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تمام این اخبار منتشر یافته از مراجع و منابع موثقی نبوده و از این رو نمایندگان نیز به صورت گمانه‌زنی می‌توانند در این خصوص صحبت کنند.

وی با بیان اینکه موضوع تغییر استاندار آذربایجان‌شرقی در حد صحبت مطرح است، افزود: هنوز این موضوع به صورت قطعی از یک منبع موثق اعلام نشده و تمام صحبت‌ها به صورت احتمالی است و قطعاً با اعلام یک منبع موثق مبنی بر قطعیت تغییر استاندار در آذربایجان‌شرقی اقدامات در این زمینه انجام خواهد گرفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه نام فردی برای جایگزینی جبارزاده مطرح نشده و تمام منابع اعلام شده از روی احتمالات نام برخی‌ها را منتشر کرده‌اند، افزود: استاندار فعلی تهران چندین دوره نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بوده و خود فرزند آذربایجان است ولی هنوز صحبتی در خصوص جایگزینی وی به سمت استانداری در آذربایجان‌شرقی وجود نداشته است و اصلاً اطلاعی از اینکه خود آقای هاشمی چه تصمیمی و حرفی در این خصوص دارند را نیز ندارم.

وی خاطرنشان کرد: پست‌های ملی زیادی به استاندار فعلی آذربایجان‌شرقی پیشنهاد شده و هنوز معلوم نیست که کدام پست را انتخاب خواهد کرد و اطلاعی از اینکه تصمیم ماندن و یا رفتن دارد نیز ندارم.

ساعی اضافه کرد: در روزهای آتی تمام این گمانه‌زنی‌ها از طرف منبع موثق اگر اعلام شود می‌توان به راحتی تصمیم‌گیری کرد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان استان در حوزه‌های انتخابی خود بیان کرد: نمایندگان به دلیل حضور در حوزه انتخابی اطلاعی از تغییرات و تصمیمات ندارند و البته تمام موضوعات مرتبط به تغییرات در دستگاه اجرایی نیز در حد صحبت مطرح است و از منبع موثقی اعلام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار