بیش از ۱۱۰۰ نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی در شهرستان لارستان آموزش دیدند.
کد خبر: ۴۹۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 09 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: عبدالمحمد پورداوود رییس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش لارستان گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ بیش از ۱۱۰۰ نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی در سطح این شهرستان آموزش دیدند.

پورداوود افزود: افراد واجد شرایط در هر سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال از طریق آموزش‌دهنده‌ها که در مناطق مختلف لارستان مستقر بودند، شناسایی و اسامی آن‌ها در سامانه سواد ثبت شد.

وی بابیان اینکه آموزش‌های لازم از ابتدای مهرماه توسط آموزش‌دهنده‌ها صورت گرفته است، بیان کرد: دوره سوادآموزی شامل ۲ عنوان کتب یک و ۲ است که معادل با پایه سوم ابتدایی محسوب می‌شود.

رییس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش لارستان با اشاره به اینکه دوره تحکیم شامل ۱۱ عنوان حضوری و غیرحضوری است، تصریح کرد: فراگیران در این دوره که یک دوره غیررسمی است، با مطالب متنوع در زمینه‌های بهداشتی، عقیدتی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی آشنا می‌شوند.

پورداوود ادامه داد: دوره انتقال نیز شامل ۸ عنوان درسی است که برابر با پایه ششم ابتدایی محسوب می‌شود.

پورداوود بابیان اینکه درمجموع این سه دوره در سال تحصیلی ۹۵-۹۶، بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر زیرپوشش قرار گرفتند، یادآور شد: از این تعداد ۱۲۰ نفر در دوره انتقال، ۱۳۰ نفر در دوره تحکیم و ۸۶۰ نفر در دوره سوادآموزی بوده‌اند.

رییس اداره سوادآموزی آموزش‌وپرورش لارستان از آغاز فعالیت‌های سوادآموزی سال تحصیلی ۹۶-۹۷ خبر داد و از شهروندان خواست چنانچه در منزل، محله، آشنایان و اقوام، فرد بی‌سوادی شناسایی کردند، جهت شرکت و نام‌نویسی در کلاس‌های سوادآموزی به اداره آموزش‌وپرورش لارستان معرفی کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار