خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در ۵ ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۴ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۱۰۵ دلارکالا به وزن ۷ هزارو ۲۸۶ تن است که گمرک کرمانشاه با ۹ میلیون و ۱۲۲ هزارو ۴۵۸ دلار کالا به وزن ۳ هزارو ۶۵۸ تن بیش حجم کالاهای وارداتی استان را در ۵ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۹۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 10 September 2017
خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری تابناک افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۱۴ درصد و از لحاظ ارزش ۸۸ درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد:.در ۵ ماهه نخست امسال از گمرک پرویزخان ۵ میلیون و ۱۷۳ هزارو ۸۰۱ دلار کالای وارداتی به وزن ۳ هزار و ۶۱۳ تن به داخل کشور وارد شده است که این مقدار 
نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن یک هزار و ۲۴ درصد و از حیث ارزش نیز ۲۸۱ درصد رشد داشته است.

مدیر کل گمرکات استان  کرمانشاه تصریح کرد:واردات از گمرک خسروی رشد  ۱۰۰ داشته که
این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته  از نظر ارزش و از لحاظ وزن  ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی  با تاکید بر اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۱۰ کشور وارد می‌شود، اظهار داشت:  کشور عراق با ۳ میلیون و ۸۱۱  هزار و۸۷۰  دلار کالا به وزن ۲ هزار و۷۳۷ تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۵ ماهه نخست سالجاری به خود اختصاص داده است.

حیدری افزود: طی مدت یاده شده کشور آلمان با دو میلیون و ۷۱۳ هزارو ۹۱۳ دلار و چین  با دو میلیون و ۲۰۳  هزارو ۵۹۷  دلار در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی در پایان گفت:بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را آلیاژهای آلومینیوم کارنشده، برنج، اکسترودرهابرای کارکردن روی کائوچو یا مواد پلاستیکی و برای ساختن محصولات ازاین مواد، پرس هیدرولیک دندانسازی، سیبک خام پراید، کمپرسورهای معدنی و آنتی اکسیدانها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار