مسؤول روابط عمومی کمیته امداد اقلید از جمع‌آوری حدود 93 میلیون کمک نقدی و غیر نقدی در این شهرستان از آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 18 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:سید جواد مسعودی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برگزار می‌شود اظهار داشت: مرحله نخست این جشن در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مصلاهای نماز جمعه و مرحله دوم در مدارس اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 800 دانش‌آموز نیازمند زیرپوشش کمیته امداد اقلید قرار دارند، عنوان داشت : از آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها تاکنون حدود 93 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در سطح شهرستان اقلید جمع‌آوری ‌شده است.

مسعودی با تقدیر از همکاری بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت اقلید در راستای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست این شهرستان تصریح کرد: در این مرحله هشت پایگاه ثابت و 30 پایگاه سیار برپا شد.

مسؤول روابط عمومی کمیته امداد اقلید کمک‌های غیر نقدی مردم را در قالب پوشاک، لوازم‌التحریر و کفش عنوان کرد و گفت: بخش عمده‌ای از کمک‌های جمع‌آوری‌شده در بین دانش آموزان زیرپوشش کمیته توزیع می‌شود و بخشی از کمک‌ها که توسط خیران و مراکز نیکوکاری تهیه شد در بین سایر دانش آموزان نیازمند تقسیم می‌شود.

مسعودی در پایان سخنان خود با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ع) یکی از بزرگ‌ترین نهاد حمایتی کشور و مورد تأکید مقام معظم رهبری است که با نظارت و دقت بسیار در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه می‌کوشد، همراهی و مساعدت مردم برای تحقق این اهداف را خواستار شد و یادآور شد: جشن عاطفه تا نیمه دوم مهرماه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار