امام جمعه موقت تبریز؛
جحت الاسلام علی حاجی زاده گفت: خیانت های آمریکا به ایران در طول تاریخ بسیار زیاد بوده است و ما ملت ایران هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 19 June 2015
حجت الاسلام علی حاجی زاده امام جمعه موقت شهر تبریز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز 30 خرداد و انفجار مهیب در حرم امام رضا(ع) گفت: مردم ایران هیچ موقع انفجار سال 1373 حرم امام رضا(ع) را که توسط آمریکا انجام شد را فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: خیانت های آمریکا به ایران در طول تاریخ بسیار زیاد بوده است و ما ملت ایران هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد.

وی به 31 خرداد سالروز شهادت دکتر چمران نیز اشاره کرد و افزود: خدمات دکتر چمران در طول دفاع مقدس مثال زدنی می باشد و علاوه بر ایران در کشور لبنان نیز به اموزش نیروهای حزب الله  کمک های کمک های زیادی را کرده است.

امام جمعه موقت تبریز اظهار داشت: هیچ دینی بدون تبلیغ رواج پیدا نمی کند زیرا در این راه انبیا و پیامبران زیادی جان خود را از دست داده اند ولی فروگذاری نکرده اند.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه گفت: عدالت فردی و اجتماعی وظیفه قوه قضاییه می باشد و اگر در کشور قوه قضاییه و نیروهای مسلح نباشند گروهک ها و ورشکستگان سیاسی به ملت امان نمی دهند.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: آب یکی از بزرگترین نعمتهای خداوند می باشد و با فرهنگ سازی در مصرف این نعمت بزرگ باید جلوی اصرافش را گرفت.

حجت الاسلام حاجی زاده به حضور 60 طلبه و دانشجوی غیر ایرانی در تبریز اشاره کرد و افزود: 60 نفر از طلاب و دانشجویان غیر ایرانی که از 17 کشور دنیا در شهر قم مشغول به تحصیل هستند به شهر تبریز آمده اند و امیدواریم بعد از اتمام تحصیلات به عنوان سفیران هدایت ،اسلام ناب محمدی را در کشور خود تبلیغ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار